اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بشرویه افتتاح شد

مدیر هماهنگی ترویج جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بشرویه با اعتباری بالغ بر 22 میلیارد ریال افتتاح شد.

صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بشرویه افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، محمدحسین اکبری ظهر امروز در مراسم افتتاح صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بشرویه اظهار داشت: دریافت تسهیلات ارزان قیمت برای کشاورزان، از جمله مهمترین مزایای ایجاد صندوق‌های توسعه بخش کشاورزی است.

وی ادامه داد: صندوق توسعه بخش کشاورزی بشرویه با سرمایه‌ای بالغ بر 22 میلیارد ریال تصویب شده است.

مدیر هماهنگی ترویج جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: این صندوق 307 عضو در بشرویه دارد.

اکبری اذعان داشت: در راستای شناسایی بهره‌برداران کشاورزی بشرویه برای تشکیل این صندوق بالغ بر 4 هزار و 300 نفر بهره‌بردار شناسایی شده است.

وی تصریح کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی بشرویه از جمله شهرستان‌هایی بوده است که با اطلاع‌رسانی و توجیه کشاورزان با استقبال خوبی روبه‌رو بوده است.

مدیر هماهنگی ترویج جهاد کشاورزی خراسان جنوبی بر نگهداری و تقویت این صندوق‌ها تاکید کرد و افزود: یکی از راه‌های تقویت این صندوق‌ها، خرید املاک مازاد بخش کشاورزی است.

اکبری با برشمردن مزایای این صندوق‌ها اذعان داشت: دریافت تسهیلات ارزان قیمت برای کشاورزان از جمله مهمترین مزیت‌های ایجاد این صندوق‌ها در شهرستان‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی در حال حاضر در 10 شهرستان استان راه‌اندازی شده است و شناسایی تمامی بهره‌برداران کشاورزی در استان در کمتر از دو ماه و به بهترین نحو انجام شده است.

انتهای پیام/69006/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول