اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای طرح توسعه کشاورزی تاکنون صورت گرفت

معرفی 13 هزار طرح کارگروه کشاورزی به بانک‌های عامل خراسان جنوبی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای طرح توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی تاکنون تعداد 13 هزار و 637 طرح به ارزش 147 میلیارد و 700 میلیون تومان به بانک‌های عامل استان معرفی شده است.

معرفی 13 هزار طرح کارگروه کشاورزی به بانک‌های عامل خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، غلامرضا هادربادی صبح امروز در جلسه ستاد اجرایی کارگروه توسعه بخش کشاورزی خراسان جنوبی اظهار داشت: در این جلسه مصوبات جلسات قبل کارگروه توسعه بخش کشاورزی که 22 تیرماه امسال برگزار شده مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به مصوبات جلسه قبل کارگروه توسعه بخش کشاورزی یادآور شد: ارائه گزارشی از میزان افت آب دشت گرم‌تمام‌ده و وضعیت موجود دشت و امکان‌سنجی حفر چاه جدید کشاورزی، چگونگی پذیرش عرصه و اعیان گلخانه‌های مجتمع گلخانه‌ای و توثیق آن در بانک و عملکرد طرح توسعه و رتبه‌بندی عملکرد شهرها از جمله موصوبات جلسه قبل کارگروه هستند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی تصریح کرد: مبلغ 210 میلیارد تومان از محل اعتبارات سال 90 و سال گذشته به سازمان جهاد کشاورزی تعلق گرفته است.

هادربادی اذعان داشت: تا 10 شهریورماه امسال، 550 جلسه کارگروه توسعه بخش کشاورزی در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار شده است.

وی با بیان اینکه مبلغ 147 میلیارد تومان از طریق بانک‌های عامل در سال 90 و سال گذشته برای طرح‌های کشاورزی پرداخت شده است، گفت: طرح‌های عقد قرارداد شده سال 90 در بانک‌های کشاورزی و صندوق حمایت (با کارگزاری بانک سپه) با تسهیلات هفت درصد 126 میلیارد تومان بوده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: همچنین طرح‌های عقد قرارداد شده سال گذشته در بانک‌های عامل کشاورزی، رفاه و صادرات 21 میلیارد تومان بوده است.

هادربادی خاطر نشان کرد: تعداد 13 هزار و 504 طرح با مبلغ 364 میلیارد تومان در جلسه قبل کارگروه به بانک‌های عامل معرفی شده است که 104 میلیارد تومان آن پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این جلسه طرح‌های ارائه شده به بانک‌های عامل 134 طرح افزایش داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: از ابتدای طرح توسعه بخش کشاورزی تاکنون تعداد 13 هزار و 637 طرح به بانک‌های عامل معرفی شده است که با 391 میلیارد تومان اعتبار تعلق گرفته 26 درصد نسبت به جلسه قبل افزایش داشته و 147 میلیارد تومان با تسهیلات 13 درصد پرداخت شده است.

هادربادی متذکر شد: طرح‌های معرفی شده به بانک‌های عامل مورد بررسی قرار می‌گیرد و به طور حتم تعدادی از طرح‌ها به دلیل نقص مدارک و بررسی توجیه اقتصادی برگشت داده می‌شوند.

انتهای پیام/69017/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول