اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت خبر داد

برخورد قانونی و قاطع با نانوایی‌های غیرفعال و کم‌کار باشت

سرپرست فرمانداری باشت گفت: برنامه مناسبی برای برخورد با نانوایان غیر فعال و کم‌کار این شهرستان داریم.

برخورد قانونی و قاطع با نانوایی‌های غیرفعال و کم‌کار باشت

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، یزدان محمدی عصر امروز در کمیسیون آرد و نان این شهرستان، نظارت دقیق و همیشگی بر توزیع آرد به خصوص در روستاها را مورد تأکید قرار داد.

مسئول ارشد اجرایی در باشت بر نظارت در راستای رعایت مسائل بهداشتی توسط شبکه بهداشت و درمان و کیفیت بخشی به نان توسط اداره صنعت و معدن و تجارت و تامین به موقع آرد توسط اداره غله تاکید کرد.

وی اظهار داشت: صنعت و معدن و تجارت در سطح شهر و بخشداران در روستاها نانوایی‌های غیر فعال و نیمه فعال را شناسایی و ضمن بررسی علت کم‌کاری، در صورت تکرار به تعزیرات معرفی و یا آن‌ها را به اداره غله معرفی کرده تا از ارائه آرد به آن‌ها خودداری شود.

محمدی تصریح کرد: تعاون روستایی با هماهنگی بخشداران و شوراهای اسلامی روستاها عاملین عادل و سالم برای توزیع آرد روستایی و عشایری را معرفی کنند.

مسئول ارشد اجرایی در شهرستان باشت یکی از نیازهای اولیه مردم را بحث نان دانست و گفت: نان چشم و چراغ بازار در هر شهر و دیار است که باید به خوبی و با کیفیت هر چه تمام در اختیار مردم قرار گیرد.

محمدی با بیان این‌که مسافر و گردشگری که از یک شهرستان عبور می‌کند در خاطره خود همواره نان آن منطقه را مورد ارزیابی قرار می‌دهد، تصریح کرد: نباید به گونه‌ای عمل کنیم که در پخت و ارائه نان به هم‌وطنان بد معرفی شویم.

رئیس شورای آرد و نان شهرستان باشت خاطرنشان کرد: باید فرهنگ‌سازی در این خصوص صورت گیرد و همه وظیفه داریم نسبت به طبخ نان مرغوب و مطلوب با گزارش و انتقاد و پیشنهادات سازنده به کیفیت کار کمک کنیم.

فرماندار ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و نکوداشت تقارن آن با بهار مهر و سال تحصیلی به وضعیت اقتصادی و تحریم‌های ناعادلانه استکبار علیه کشور و لزوم مدیریت صحیح بازار به خصوص کالاهای اساسی به ویژه در بخش آرد و نان تاکید کرد.

انتهای پیام/82007/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول