اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ساعتی پیش

مراسم غبارروبی گلزار شهدای باشت برگزار شد

در پنجمین روز از گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار مطهر شهدا با حضور مسئولان شهرستانی برگزار شد.

مراسم غبارروبی گلزار شهدای باشت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، فرمانده سپاه ناحیه باشت ظهر امروز در حاشیه مراسم غبارروبی گلزار شهدای باشت اظهارداشت: این مراسم با هدف تجدید میثاق با شهدای 8 سال دفاع مقدس، یادآوری رشادت‌ها و دلاوری‌های از جان گذشتگان و احیا کردن فرهنگ شهید و شهادت در شهرستان باشت برگزار شد.

بهروز قلی‌زاده با بیان این که دفاع مقدس نماد استقامت ملت ایران اسلامی است، عنوان‌کرد: تبلور دوباره اسلام و احیای خود باوری به دست جوانان از این مرز و بوم صورت گرفت در حالی که با صلابت و نور ایمان رهنورد این راه مقدس شده بودند.

وی ادامه داد: ما با حضور در گلزار مطهر شهدا بار دیگر دفترچه فرهنگ ایثار و از خود گذشتگی را ورق خواهیم زد.

این مسئول خاطرنشان کرد: میزبانان حقیقی ما در این مکان شهدا هستند و ما آمده‌ایم که با حضور خود اعلام کنیم خاطرات و دلاوری‌های رشید مردان ایران زمین در تاریخ شکوهمند این دیار جاودانه خواهد بود و هفته دفاع مقدس به عنوان یکی از افتخارات ماندگار تاریخ حماسه آفرین ملت ایران ثبت شده است.

این فرمانده ارشد نظامی اذعان داشت: ما در راه کسانی قدم خواهیم برداشت که با انگیزه الهی که نشان از رشد بینش سیاسی و درایت و آگاهی داشتند، راه ایستادگی و مقاومت را در پیش گرفتند تا از این آزمون الهی با پیروزی بیرون آیند.

وی افزود: اکنون همه ملت ایران سرباز آماده به خدمت و گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند و در جهت حفظ عزت و اقتدار ایران اسلامی از هیچ کوشش و از خود گذشتگی دریغ نخواهند کرد.

قلی‌زاده از شهرستان باشت به عنوان یکی از مناطقی یاد کرد که در هشت سال دفاع مقدس رشادت‌های زیادی از سوی رزمندگان آن صورت گرفت و ادامه داد: باید قدر این مردم را بدانیم و اکنون مسئولان وظیفه دارند در رفع محرومیت از این شهرستان همه توان و همت خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/82007/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول