اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه بوعلی سینا خبر داد

پروژه بین‌المللی «استادیوم علمی» دانشگاه بوعلی نیازمند اعتبارات

رئیس دانشگاه بوعلی سینا همدان گفت: فعالیت عمرانی پروژه بین‌المللی «استادیو علمی» را به دلیل نداشتن اعتبارات آغاز نکرده‌ایم.

پروژه بین‌المللی «استادیوم علمی» دانشگاه بوعلی نیازمند اعتبارات

محمدعلی زلفی‌گل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: پروژه بین‌المللی «استادیوم علمی» با زیربنای 35 هزار متر مربع در دانشگاه بوعلی سینا مصوب شده اما تنها به دلیل نبود امکانات و اعتبارات لازم فعالیت‌های اجرایی آن را شروع نکرده‌ایم.

وی افزود: در این پروژه بین‌المللی 3 هزار و 500 تا 4 هزار نفر به طور همزمان می‌توانند سمینار برگزار کنند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا ابراز داشت: این استادیوم دارای 16 سالن آمفی تئاتر خواهد بود.

وی تصریح کرد: بودجه‌های عمرانی چندانی در طی یکی دو سال گذشته به دانشگاه بوعلی سینا تخصیص پیدا نکرده اما با تمام مشکلات پیش رو، پروژه‌های خود را شروع کرده‌ایم.

زلفی‌گل افزود: پروژه‌های زیادی در برنامه عمرانی دانشگاه بوعلی سینا داریم که اگر اعتبارات را خوب تخصیص دهند می‌توانیم آن‌ها را به سرانجام برسانیم.

وی اذعان داشت: دانشکده‌ شیمی، فاز دوم دانشکده مهندسی و فاز دوم دانشکده کشاورزی از جمله این پروژه‌های عمرانی هستند که در دست اجرا داریم.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا خاطرنشان کرد: کار عمرانی این سه دانشکده به دلیل عدم تامین اعتبارات متوقف شدده بود اما با رفع کمی از مشکلات، در حال تمدید قرارداد این سه پروژه هستیم تا بتوانیم هر چه سریع‌تر فعالیت عمرانی آن‌ها را آغاز کنیم و این دانشکده‌ها را به بهربرداری برسانیم.

وی فاز دوم مسجد را از دیگر فعالیت‌های عمرانی دانشگاه برشمرد و گفت: فاز دوم مسجد که شامل کلاس، سرویس بهداشتی و امکانات جانبی است در حال تکمیل شدن است و امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسانیم.

زلفی‌گل خوابگاه کوثر یک و دو، آزمایشگاه زمین‌شناسی و آزمایشگاه‌های مهندسی را از دیگر پروژه‌هایی دانست که در 6 ماهه اول سال تکمیل و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی محوطه‌سازی دانشگاه را از برنامه‌های مهم عمرانی دانشگاه دانست و گفت: بخش قابل توجهی از دانشگاه مشکل محوطه‌سازی دارد که این کار جزو برنامه‌‌های مهم آتی دانشگاه است.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا آب را از مشکلات دانشگاه دانست و افزود: از مشکلات دیگر دانشگاه مشکل آب برای فضای سبز است و پیگیر آن هستیم تا ببینیم چطور می‌توانیم این مشکل را حل کنیم.

وی در پایان سخنان خود گفت: در قسمت آموزشی و پژوهشی با توجه به توسعه تحصیلات تکمیلی بحث تجهیز آزمایشگاه و پرداختن به تجهیزات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را در برنامه امسال خود داریم.

انتهای پیام/89002/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول