اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر خبر داد

آماده‌سازی 40 هزار هکتار برای کشت گندم در شوشتر

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر از آماده‌سازی 40 هزار هکتار از اراضی مستعد کشت این شهرستان به منظور کشت گندم خبر داد.

آماده‌سازی 40 هزار هکتار برای کشت گندم در شوشتر

نادر پوررکنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار داشت:به منظور آغاز کشت‌های پاییزه در سطح خوزستان آماده‌سازی اراضی مستعد کشت در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: به این منظور بیش از 40 هزار هکتار برای کشت گندم در شهرستان شوشتر آماده‌سازی شده است و کشت گندم در این اراضی آغاز خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه امسال از کشت گندم استقبال زیادی خواهد شد، تاکید کرد: در سال‌جاری به دلیل تعیین نرخ مناسب خرید تضمینی برای کشت این محصول استقبال بسیار زیادی پیش‌بینی می‌شود.

پوررکنی با اشاره به اینکه کشت گندم در مرحله نخست بدون کاهش است، گفت: در مرحله نخست آماده‌سازی اراضی به اندازه سال قبل زمین‌های کشاورزی را آماده‌سازی می‌کنیم و کشت گندم در روزهای آینده آغاز خواهد شد.

وی تاکید کرد: بر اساس پیش‌بینی‌ها امسال بارش‌ها در پاییز کمتر از حالت نرمال پیش‌بینی شده است و به این دلیل می‌کوشیم تا سطح کشت دیم را در این محصول کاهش دهیم.

رئیس جهاد کشاورزی شوشتر گفت: در تلاش هستیم تا برای تامین نهاده‌های کشاورزی برنامه‌ریزی مدونی در دستور کار قرار گیرد تا مشکلی از این نظر در طول فصل کشت به وجود نیاید.

انتهای پیام/72006/ل20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول