اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست شهرداری عنبرآباد خبر داد

زیباسازی 7 هزار مترمربع از محیط شهری عنبرآباد

سرپرست شهرداری عنبرآباد گفت: بیش از 7 هزار مترمربع از محیط شهری عنبرآباد با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال زیباسازی شده است.

زیباسازی 7 هزار مترمربع از محیط شهری عنبرآباد

علی میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال بیش از 7 هزار متر از محیط شهر عنبرآباد رنگ‌آمیزی و طرح‌های یکنواخت در سطح شهر برای زیباسازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه رنگ‌آمیزی جداول و معابر عمومی شهر عنبرآباد جلوه خاصی به شهر داده است و این روند ادامه دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه بعضی از ساختمان‌های فرسوده چهره نامطلوبی را به شهر داده است، می‌توان آن را با اجرای رنگ و تصاویر زیبنده از شرایط فرسوده و یکنواخت خارج کرد.

سرپرست شهرداری عنبرآباد از مردم خواست از نوشتن هرگونه تبلیغ بر روی مکان‌های رنگ شده خودداری و در زیباسازی شهر با شهرداری همکاری کنند.

میرزایی بیان داشت: زیباسازی ورودی‌های شهر در حال انجام است و پنج ورودی عنبرآباد به زودی زیباسازی می‌شوند، زیرا مردم حق دارند از شهری زیبا برخوردار باشند.

وی خاطر نشان کرد: تمام اولویت شهرداری هم‌اکنون بحث زیباسازی شهر است.

انتهای پیام/80005/ز10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول