اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر گرگان:

اقتدار شورا و شهرداری منوط به عملکرد آنهاست/ رشد شهر در سایه همدلی است نه حاشیه‎سازی

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه منتخبان مردم باید به وعده‎های خود جامه عمل بپوشانند، گفت: اقتدار شورا و شهرداری منوط به عملکرد آنها است.

اقتدار شورا و شهرداری منوط به عملکرد آنهاست/ رشد شهر در سایه همدلی است نه حاشیه‎سازی

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، ناصر گرزین امشب در شانزدهمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: اگر شورا و شهرداری بخواهد اقتدار خود را نشان دهد باید این مهم را در عملکرد چهار ساله خود به مردم ارائه دهد.

وی با اشاره به نطق پیش از دستور خود در شورای سوم بر ضرورت توجه ویژه به آتش‎نشانی تاکید کرد و افزود: در بُعد مسافت آتش‎نشانی باید در حداقل زمان خود را به حوادث برساند و جانمایی لازم در مکان آتش‎نشانی یکی از ملزوماتی است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

در تعداد مراکز آتش‎نشانی و ورزیدگی آتش‎نشانان باید به استاندارد برسیم

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان همکاری و همدلی شوراییان را در دستیابی آتش‎نشانی به استانداردهای لازم موثر خواند و تصریح کرد: باید تلاش شود تا آتش‎نشانی در بخش‎های مختلف به استانداردهای لازم دست پیدا کند.

گرزین با بیان اینکه مهندسی زمان و پیگیری امور در کمترین زمان از مهمترین عوامل آتش‎نشانی و ایمنی است، خاطرنشان کرد: در تعداد مراکز آتش‎نشانی و ورزیدگی آتش‎نشانان باید به استانداردهای لازم برسیم.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره سرداران شهید گفت: همه ما مدیون حماسه‎سازی و دلاورمردی‎های کسانی هستیم که برای حفظ اسلام از جان خود گذشتند تا جامعه اسلامی به امنیت و آسایش برسد لذا بهترین هدیه‎ای که می‎توانیم به سرداران بزرگ اسلام بدهیم ادامه دادن راه و تفکر آنها است.

رئیس‎جمهور اقتدار نظام اسلامی را به جهان نشان داد

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با اشاره به سفر رئیس‎جمهور کشورمان به نیویورک خاطرنشان کرد: پاسخ رئیس‎جمهور اقتدار نظام اسلامی را به جهان نشان داد و باعث افتخار ایرانیان شد.

مسئولان پایبند پاسخگویی به ارباب رجوع باشند/ گله بسیاری از شهروندان در مورد برخورد نامناسب است

گرزین با بیان اینکه شورا اتفاقات بسیاری را در سطح شهر پیگیری می‎کند، ابراز داشت: مهمترین نکته‎ای که همه باید به آن پایبند باشیم پاسخگویی صحیح به ارباب رجوع است، وقتی می‎گوییم مردم ولی‎نعمت ما هستند باید در پاسخگویی به امور شهروندان آن را نشان دهیم اما گله بسیاری از شهروندان در مورد برخورد نامناسب است.

وی ادامه داد: بسیاری از شهروندان دنبال این نیستند که خواسته‎شان به نتیجه برسد اما از نمایندگان خود در شورا و شهرداری خواستار پاسخ مناسب هستند.

باید نظارت قوی برای خدمات موثرتر به شهروندان فراهم شود

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان با تاکید بر اینکه نظارت جزو ابزارهای مهم شوراست، متذکر شد: بیشترین وظیفه شورا در قانون بحث نظارت است که این مسئله را در هیئت رئیسه با جدیت پیگیری می‎کنیم و درصددیم تا چشم‎اندازی برای این مهم ترسیم شود تا نظارت قوی برای خدمات موثرتر به شهروندان فراهم شود.

مردم از منتخبان خود انتظار همدلی برای خدمت دارند

گرزین افزود: آنچه اکنون مردم از منتخبان خود انتظار دارند همدلی برای خدمت است لذا باید با یکدلی نقص‎ها را برطرف و درصدد رفع آن برآییم، آنچه می‎تواند به توسعه گرگان کمک کند همدلی و همکاری است، حاشیه‎سازی غیر از اینکه انرژی را از ما می‎گیرد چیز دیگری در پی ندارد.

وی تاکید کرد: همانطوری که 13 عضو شورا در ابتدای فعالیت دوره چهارم به یکدیگر قول دادیم باید تمام تلاش خود را برای رشد و توسعه شهر گرگان انجام دهیم.

انتهای پیام/83001/غ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول