اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان:

برون‌سپاری فعالیت‌ها در سازمان نظام مهندسی جدی است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: سازمان نظام مهندسی در زمینه برون‌سپاری فعالیت‌ها جدی است و اقداماتی نیز در این راستا صورت گرفته است.

برون‌سپاری فعالیت‌ها در سازمان نظام مهندسی جدی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، احد محمدی عصر امروز در حاشیه انعقاد تفاهم‌نامه سه‌جانبه آسانسور و پله‌برقی اظهار کرد: هیچ فردی همانند مهندس حضور فعال و تاثیرگذار بر مدیریت ساختمان و شهر ندارد.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه در زمینه آسانسور و پله‌برقی اشاره کرد و افزود: این تفاهم‌نامه همکاری گام مهمی در راستای ارائه خدمت برای مردم خواهد بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه باید برای ارائه خدمات مناسب در حوزه ساختمان تلاش کرد، یادآور شد: این خدمات باید در شان مردم کشور و استان باشد.

وی انعقاد این تفاهم‌نامه را در راستای برون‌سپاری فعالیت‌ها دانست و تاکید کرد: برون‌سپاری امورات جاری کشور در اغلب حوزه‌ها در دستور کار مسئولین قرار دارد.

محمدی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی در برون‌سپاری فعالیت‌ها جدی است، یادآور شد: اقداماتی نیز در این راستا صورت گرفته است.

وی به جایگاه قانونی سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و گفت: قانون نظام مهندسی ساختمان در سال 74 در مجلس شورای اسلامی تصویب شده و باید درسطح کشور اجرایی شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی برای تحقق قانون نظام مهندسی تشکیل شده است، افزود: این سازمان برای تحقق اهداف قانونی در کشور تلاش می‌کند.

وی تاکید کرد: آموزش و ارزیابی فعالیت بخش ساختمان بر عهده سازمان نظام مهندسی ساختمان است.

محمدی با بیان اینکه سازمان نظام مهندسی در راستای قوانین نظام مهندسی حرکت می‌کند، اظهار داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان برای تحقق اهداف قانونی خود اهتمام جدی دارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه یکی از مشکلات شناسایی شده درحوزه ساختمان موضوع آسانسور است، افزود: اهتمام جدی برای کاهش مشکلات در این بخش وجود دارد.

وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه همکاری در بخش آسانسور و پله‌برقی، یادآور شد: این تفاهم‌نامه همکاری موجب ارتقای کیفی و فنی در بخش ساخت و اجرای آسانسور در ساختمان خواهد شد.

محمدی آسانسور را یکی از بخش‌های مهم در ساختمان عنوان کرد و اظهار داشت: آسانسور بخشی فعال و مهم در ساختمان برای ساکنین محسوب می‌شود.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه آسانسور به لحاظ ریالی و کارکردی در ساختمان دارای اهمیت است، افزود: آسانسور یکی از بخش‌های مهم در راحتی و آسایش برای ساکنین است.

وی ایمنی آسانسور را یادآور شد و تاکید کرد: آسانسور مناسب در ساختمان موجب ایمنی و آسایش ساکنین می‌شود و باید نسبت به موضوع ایمنی حساس بود.

انتهای پیام/73007/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول