اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان خبر داد

اجرای طرح بهسازی و زیباسازی در کتابخانه‌های عمومی کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان از اجرای طرح زیباسازی کتابخانه‌ها خبر داد و گفت: این اقدام می‌تواند در جلب نظر مخاطبان و ترویج فرهنگ کتابخوانی نقش موثری داشته باشد.

اجرای طرح بهسازی و زیباسازی در کتابخانه‌های عمومی کردستان

اسماعیل احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در حال حاضر این طرح در بسیاری از کتابخانه‌های عمومی استان در حال اجراست.

وی ادامه داد: جذاب‌سازی و بهبود کیفی فضای کتابخانه‌های عمومی در جلب مخاطبان و بهبود نحوه خدمت رسانی به مراجعان بسیار مفید و موثر است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان عنوان کرد: در سه ماه گذشته بسیاری از کتابخانه‌های عمومی دستخوش تغییرات کیفی شده‌اند که این امر در کتابخانه‌های عمومی شهرستان سنندج نمود عینی دارد.

احمدی گفت: کتابخانه‌های عمومی در صورتی که دارای محیطی زیبا و فضایی جذاب باشند می‌توانند در جلب علاقمندان بهتر عمل کنند و از طرفی دیگر مردم نیز به حضور در این مکان‌های فرهنگی علاقه‌مند می‌شوند.

وی خواستار حمایت مسئولان و خیرین از نهاد فرهنگی کتابخانه‌های عمومی شد و گفت: اجرای طرح‌های یادشده دارای هزینه‌های بسیاری برای کتابخانه‌های عمومی است و باید از سوی مسئولان و خیرین مورد حمایت قرار گیرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان با بیان اینکه کتابخانه‌های عمومی از عوامل اثرگذار در توسعه فرهنگی کشور هستند، بیان کرد: ارتقای سطح بصیرت و آگاهی در جامعه با حمایت از نهادهای فرهنگی مهیا می‌شود.

احمدی در پایان اضافه کرد: نقش کتاب در توسعه فرهنگی جامعه مشهود است و این مهم در آیات و رویات و کلام بزرگان همواره مورد تاکید قرار گرفته است.

انتهای پیام/79001/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول