اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم:

پیروزی برابر هلال احمر تبریز حق ماهان تندیس قم بود / اشتباهات داور برای هر دو تیم بود

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم پیروزی در دیدار خانگی برابر هلال احمر تبریز را حق تیمش عنوان کرد و گفت: اگر اشتباهی هم از داوران سر زد برای هر دو تیم بود.

پیروزی برابر هلال احمر تبریز حق ماهان تندیس قم بود / اشتباهات داور برای هر دو تیم بود

سید وحید غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به دیدار تیمش در مقابل هلال احمر تبریز در دیداری از هفته پنجم نیم فصل نخست بازی‌های لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور، گفت: من این پیروزی را حاصل حمایت تماشاگران ماهان تندیس می‌دانم که تا آخرین لحظه حامی تیم ما بودند.

وی ادامه داد: به نظرم عدالت بازی اجرا شد چون با توجه به موقعیت‌های گلی که ما داشتیم باید با نتیجه هشت بر چهار بازی را می‌بردیم چون فرصت‌های گلزنی زیادی را در مقابل دروازه تیم هلال احمر تبریز از دست دادیم و کار خودمان را سخت کردیم.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم افزود: ما ابوالقاسم اروجی را به دلیل مصدومیتی که از ابتدای فصل گرفتارش بود هنوز در شرایط خوبی در اختیار نداریم، ضمن اینکه بهترین بازیکن ما یعنی علیرضا وفایی نیز در حال حاضر از آسیب دیدگی جزئی رنج می‌برد.

غیاثی یادآور شد: در کل این بازی بسیار خوب بود و هر دو تیم بازی سطح بالایی را به نمایش گذاشتند، هلال احمر تبریز تیم بسیار خوبی بود، ولی تیم ما در این دیدار به برد و کسب سه امتیاز نیاز داشت تا روز به روز در شرایط بهتری قرار بگیرد.

وی اضافه کرد: ما هفته آینده برابر تیم دبیری تبریز هم با قدرت بازی می‌کنیم تا با خاطره‌ای خوب به تعطیلات لیگ برتر برویم، رفتن تیم ملی به بازی‌های جام جهانی کوچک برای ما یک فرصت بسیار خوب و ایده آل است که انشاءالله وضعیت تیم بهتر شود.

مربی تیم فوتسال ماهان تندیس قم یادآور شد: ما قطعا با استفاده از تجربه ارزنده حسین شمس در تعطیلات، نقاط ضعف خود را برطرف می‌کنیم تا در ادامه بازی‌های لیگ برتر هم قوی و منسجم‌تر بازی کنیم و هم اینکه بتوانیم لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور را با آبرومندی تمام کنیم.

تیم فوتسال ماهان تندیس قم بعد از برتری مقابل شهرداری ساوه و زمزم اصفهان، سومین پیروزی خود در پانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را در هفته پنجم برابر تیم فوتسال هلال احمر تبریز کسب کرد.

بدین ترتیب در حال حاضر در جدول رده‌بندی تا پایان هفته پنجم بازی‌های دور رفت لیگ پانزدهم فوتسال باشگاه‌های برتر کشور تیم فوتسال ماهان تندیس قم با کسب 10 امتیاز از پنج بازی در رده سوم ایستاده است و دبیری تبریز با 12 امتیاز در رده اول جای دارد و میثاق با 11 امتیاز دومین تیم جدول محسوب می‌شود.

انتهای پیام/78002/ن30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول