اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل موسسه نگهداری سالمندان باب‌الحوائج بابل خبر داد

نگهداری 50 سالمند در مرکز نگهداری باب‌الحوائج بابل

مدیرعامل موسسه نگهداری سالمندان باب الحوائج بابل با بیان اینکه 50 سالمند در این مرکز نگهداری می‌شوند، گفت: هزینه ماهانه مرکز باب الحوائج بابل 61 میلیون تومان است.

نگهداری 50 سالمند در مرکز نگهداری باب‌الحوائج بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، پیمان بیژنی پیش‌ازظهر امروز در جشن بزرگان شهر بابل  اظهار داشت: تمام خیران پشتوانه و همسنگران ما در عرصه خدمت به سالمندان هستند و این برنامه برای قدردانی از همراهی خیران در 10 سال فعالیت مرکز است.

وی افزود: این مرکز از سال 82 با اصرار یکی از سالمندان بابل با هدف حمایت و کمک به سالمندان این مرکز تاسیس شد تا سالمندان با آرامش و آسایش خدمات دریافت کرده و شب به خانه برگردند.

بیژنی بیان داشت: از بین سالمندان کسانی هستند که فرزند، خانه و خانواده نداشته و نیاز است در مراکز شبانه‌روزی از آن‌ها مواظبت شود، در طول 10 سال فعالیت موسسه سعی کردیم با امکانات و داشته‌ها، توکل به خداوند، امید به باب‌الحوائج و خیران با تمام توان در خدمت این  سالمندان باشیم.

وی تصریح کرد: طی شش ماه اخیر 366 میلیون تومان هزینه سالمندان مرکز شد که ماهانه 61 میلیون تومان است، این هزینه سنگین برای آسایش و آرامش سالمندان است.

این مسئول اذعان داشت: برخی از سالمندان مازندرانی که در این مرکز نگهداری می‌شوند تاکنون دریا را ندیده‌اند، عده‌ای که چند روز بعد از مراجعه فقط می‌خورند تا مبادا باز گرسنه بمانند و یا سالمندانی که ابتدا ورود به مرکز از شدت درد و رنج پرخاشگر و مرتب توهین می‌کردند.

بیژنی افزود: تعداد سالمندان موسسه نگهداری باب‌الحوائج بابل در سال 82 تنها هفت نفر بوده که در حال حاضر به 50 نفر افزایش یافته است.

وی بیان داشت: در حال حاضر یک روانشناس و یک مددکار، یک فیزیوتراپ، چهار بهیار، چهار کمک بهیار، دو آشپز و 14 مددیار و پرسنل کادر اداری که در مجموع 43 پرسنل می باشند، از 50 سالمند مرکز نگهداری باب‌الحوائج بابل نگهداری می‌کنند.

انتهای پیام/86009/ت20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول