اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور کاهش اعزام زندانیان به مراکز درمانی صورت گرفت

راه‌اندازی اتاق عمل در بیمارستان زندان شیراز

به منظور کاهش اعزام زندانیان به مراکز درمانی، اتاق عمل برای بار دیگر در بیمارستان شهید مظفری زندان مرکزی شیراز راه‌اندازی شد.

راه‌اندازی اتاق عمل در بیمارستان زندان شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی زندان مرکزی شیراز، به منظور رفاه حال زندانیان اندرزگاه نسوان و رعایت موازین شرعی واحد سونوگرافی با حضور رادیولوژیست زن افتتاح و همچنین راه‌اندازی مجدد اتاق عمل به منظور کاهش اعزام زندانیان به مراکز درمانی در این مرکز انجام شد.

مسئول بهداشت و درمان زندان مرکزی، مجهز شدن واحد رادیولوژی بیمارستان شهید مظفری زندان مرکزی به دستگاه سونوگرافی جدید را ضروری دانست و گفت: با مجهز شدن واحد رادیولوژی بیمارستان، نیازی به اعزام زندانیان به مراکز درمانی نخواهد بود.

علی حبیب آگهی اضافه کرد: پس از فعال شدن کلینیک تخصصی با حضور متخصصان جراحی، ارتوپدی، کلیه و مجاری ادرار و داخلی در بیمارستان شهید مظفری زندان مرکزی شیراز، اقدامات درمانی تخصصی برای زندانیان انجام و از برخی اعزام‌ها کاسته شده است.

وی ادامه داد: در آینده نزدیک با حضور تیم کامل جراحی شامل جراح، متخصص بیهوشی و تکنسین‌های مربوطه، اعمال جراحی که نیاز به بیهوشی دارند به منظور ارتقای خدمات درمانی به زندانیان و جلوگیری از اعزام آنان به مراکز درمانی خارج زندان انجام می‌شود و پنج‌شنبه گذشته نیز با حضور پزشک متخصص محمدرضا دهقانی، عمل جراحی پایلونیدال سیستکتومی (کیست مویی) در این مرکز با موفقیت انجام شد.

انتهای پیام/ 2448/ل/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول