اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر عنوان کرد

تحول امنیتی در استان بوشهر / هشدار به برخی سایت‌های محلی بوشهر

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به ایجاد تحول امنیتی در استان گفت: برخی سایت‌های محلی وارد حریم خصوصی افراد شده و آنان را تخریب می‌کنند که اداره ارشاد باید نسبت به صدور مجوز اینگونه سایت‌ها جدیت بیشتری داشته باشد.

تحول امنیتی در استان بوشهر / هشدار به برخی سایت‌های محلی بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر بحرانی ظهر امروز در همایش تجلیل از مرزنشینان استان بوشهر اظهار داشت: با تلاش‌ها و اقدامات صورت گرفته از سوی نهادهای مختلف، تحول امنیتی در استان بوشهر ایجاد شده است.

وی افزود: امنیت از نیازهای اولیه هر انسان است و اگر امنیت نباشد اقتصاد و فرهنگ متناسب با جامعه نخواهیم داشت و در توسعه سیاسی هم به مشکل بر می‌خوریم .

بحرانی با بیان اینکه امنیت مقوله‌ای مهم و پیچیده است، گفت: وجود امنیت مطلوب در استان بوشهر ناشی از توجه ویژه دستگاه‌های مرتبط به این امر است.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر با اشاره به ایجاد تحول امنیتی در استان بوشهر، تصریح کرد: نمونه بارز این تحول را در تامین امنیت شهرستان دشتستان می بینیم، به طوری که اکنون این شهرستان یکی از شهرهای امن استان بوشهر شده است.

وی با بیان اینکه منشاء بسیاری از جرائم موادمخدر است، گفت: 98 درصد کسانی که به جرم مواد مخدر دستگیر می‌شوند، از قشر متوسط به پایین جامعه هستند.

بحرانی گفت: رواج بدحجابی نقض حقوق سایر شهروندان است و به دنبال آن فسادهای دیگر هم به وجود می‌آید.

وی بیان داشت: نمود عملکرد یک سازمان در زمینه امنیت زمانی شاخص است که بتوانیم انسانی را  نجات بدهیم نه اینکه آماری از کشفیات داشته باشیم.

هشدار به برخی سایت‌های محلی و ضرورت توجه بیشتر به صدور مجوز فعالیت سایت‎ها

رئیس کل دادگستری استان بوشهر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نباید با هر درخواستی برای فعالیت‌ سایت محلی موافقت کند، بلکه باید صلاحیت آن را بررسی کرده و پس از صلاحیت، مجوز فعالیت را صادر کند.

وی گفت: برخی سایت‌های محلی وارد حریم خصوصی افراد شده و آنان را تخریب می‌کنند که اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید نسبت به صدور مجوز این گونه سایت‌ها جدیت بیشتری داشته باشد.

بحرانی گفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باید به صورت هفتگی سایت‌های محلی را رصد کند.

در این مراسم دختر شهید نادر مهدی وصیت نامه پدر شهید خود را قرائت کرد. شهید مهدوی و یارانش از شهدای خلیج فارس بوده و در نبرد مستقیم با آمریکا به شهادت رسیدند.

انتهای پیام/66006/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول