اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد

ثبت 4000 وقایع ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد/نهادینه کردن ازدواج آسان در بین جوانان

معاون فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد بر نهادینه کردن ازدواج آسان تاکید کرد و گفت: چهار هزار وقایع ازدواج در این استان ثبت شده است.

ثبت 4000 وقایع ازدواج در کهگیلویه و بویراحمد/نهادینه کردن ازدواج آسان در بین جوانان

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، عبدالعزیز تقی‌زاده عصر امروز در مراسم ویژه روز ازدواج جوانان در یاسوج با تبریک سالروز ازدواج حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع) اظهار کرد: ‌ایجاد فرهنگ‌سازی ازدواج آسان در جامعه مهم و ضروری است.

معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر این‌که جوانان امروزی باید از سبک زندگی ائمه الگوبرداری کنند تا زندگی سالم و به دور از مشکل داشته باشند، گفت: انتظار می‌رود با فرهنگ‌سازی صحیح و مناسب ازدواج آسان در سطح جامعه و در بین جوانان نهادینه شود.

این مسئول با تاکید بر این‌که اخلاق و معنویت را باید در سطح خانواده‌ها نهادینه کرد، گفت: باید شرایط لازم برای زندگی زناشویی را فراهم کرد چرا که ازدواج یک نیاز و امری ضروری است و باید شرایط زندگی آسان برای جوانان فراهم شود.

وی،تصریح کرد: امیدواریم همه آحاد جامعه به سمت زندگی اسلامی حرکت کنند و الگوی زندگی خود را زندگی حضرت علی (ع) و فاطمه(س) قرار دهند.

تقی‌زاده خاطرنشان کرد: باید با فرهنگ‌سازی ازدواج آسان و اعطای تسهیلات ویژه شرایط را برای ازدواج جوانان بیش از پیش فراهم کرد و زندگی سالم و عاری از هرگونه مشکل داشته باشند.

این مسئول در ادامه اشاره‌ای به جشنواره و نمایشگاه پیوند آسمانی به مناسبت روز ملی ازدواج جوانان در کهگیلویه و بویراحمد داشت و اذعان کرد: این جشنواره هفتم آبان امسال با هدف ترویج ازدواج آسان و تجلیل از خادمان این حوزه برگزار می‌شود.

تقی‌زاده تصریح کرد: نمایشگاه هفته ازدواج آسان با مشارکت دستگاه‌های مرتبط،‌ ادارات غیر دولتی تجلیل از فعالان و خادمان این عرصه و برگزاری جشن‌های ازدواج  و حضور مهمانان کشوری از برنامه‌های مهم برگزاری این نمایشگاه است.

وی، افتتاح سایت ویژه حوزه معاونت جوانان با محوریت ازدواج را از دیگر برنامه‌های اجرایی نمایشگاه عنوان کرد و گفت: این سایت با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

انتهای پیام/82011/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول