اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه عنبرآباد:

ایستگاه نماز جمعه در روستاهای عنبرآباد راه‌اندازی می‌شود

امام جمعه عنبرآباد گفت: به زودی در تمام روستاهای شهر عنبرآباد ایستگاه نماز جمعه دایر می‌شود تا مردم روستا جمعه‌ها به راحتی با مشخص شدن ساعت و حرکت سرویس نماز جمعه از این فریضه بزرگ الهی بهره‌مند شوند.

ایستگاه نماز جمعه در روستاهای عنبرآباد راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام مصطفی دشت‌آبادی ظهر امروز در جمع رؤسای شوراهای اسلامی روستاهای شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: اعمال و مناسک حج در دهه ذیحجه انجام می‌شود و هر مسلمانی آرزو دارد که در این مدت در خانه خدا باشد تا در این دهه اعمال حج را بجا بیاورد.

وی افزود: هر کس بخواهد ثواب زیارت حج در این دهه نصیب او شود در این ده شب در بین نماز مغرب و عشا دو رکعت نماز بخواند، خداوند در ثواب تمام حاجیان او را شریک می‌کند.

دشت‌آبادی خطاب به اعضای شوراهای روستایی عنبرآباد گفت: مردم به شوراها اعتماد کردند و شما را به عنوان معتمد روستا انتخاب کردند با این جلب اعتماد یکسری انتظار را مردم از شما دارند که باید مورد توجه قرار گیرند. باید شوراها به حرف‌ها و وعده‌هایی که داده‌اند عمل کند زیرا مردم به شخص رأی نداند به برنامه‌های شما رأی دادند و انتظار دارند که وعده‌های شما تحقق یابد.

دشت‌آبادی تصریح کرد: مهمترین کاری که در روستاها در زمینه عمرانی انجام می‌شود، ساخت مسکن روستایی است و شوراها باید مسکن را با اولویت کسانی که مکان مناسب ندارند، بگذارند تا حق کسی ضایع نشود.

امام جمعه عنبرآباد گفت: کار فرهنگی در تمام روستاها اولویت کاری شورها باشد و در این راستا هسته «یاوران نماز» در روستاها تشکیل می‌شود که با حضور در این هسته‌ها می‌توان، مشکلات فرهنگی روستاها را مشخص و تا حد زیادی رفع کرد.

دشت‌آبادی ابراز داشت: به زودی در تمام روستاهای شهر عنبرآباد ایستگاه نماز جمعه دایر می‌شود تا مردم روستا جمعه‌ها به راحتی با مشخص شدن ساعت و حرکت سرویس نماز جمعه از این فریضه بزرگ الهی بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/80005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول