اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مردم قدر‌شناس انجام شد

تجلیل از شهید قربان مکوندی در نمازجمعه هفتکل

در مراسمی از شهید قربان مکوندی از شهدای عملیات رمضان در نماز جمعه هفتکل تجلیل ‌شد.

تجلیل از شهید قربان مکوندی در نمازجمعه هفتکل

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، مراسم تجلیل از شهید قربان مکوندی امروز با حضور اقشار مختلف مردم در نماز جمعه هفتکل انجام ‌شد.

این مراسم در راستای اجرای طرح «جمعه‌ها با شهدا» در نماز جمعه هفتکل از سوی ستاد اقامه نماز جمعه هفتکل برگزار شد.

در طرح «جمعه‌ها با شهدا» هر هفته از یک شهید والامقام هفتکل، رغیوه و نفت سفید در نماز جمعه این شهرستان تجلیل خواهد شد.

در این آئین حجت‌الاسلام علی خلیلی پیربلوط امام جمعه هفتکل با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای والامقام به مقام شامخ شهید قربان مکوندی ادای احترام کرد.

وی در ادامه با بیان برخی از خصوصیات اخلاقی این شهید پرداخت و گفت: شهید قربان مکوندی در سال 1340 در روستای جارود در 17 کیلومتری شهر هفتکل دیده به جهان گشود.

به گفته این روحانی هفتکلی، شهید قربان مکوندی در تاریخ پنجم مرداد ماه سال 1361 در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسید.

خطیب جمعه هفتکل در ادامه برخی از ویژگی‌ها مهم شهید قربان مکوندی را بیان کرد و گفت: این شهید عزیز با اینکه خودش نیازمند بود ولی هیچ‌گاه افراد مستضعف را فراموش نمی‌کرد و به یاری آن‌ها می‌شتافت.

امام جمعه هفتکل تصریح کرد: شهید قربان مکوندی با پدر و مادر خود خیلی مهربان بود و آنان را تکریم می‌کرد.

وی بیان کرد: شهید مکوندی خیلی مهربان بود، با همسایگان با خوش رفتاری برخورد می‌کرد و اهتمام ویژه‌ای به حضور در عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از هفتکل، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از سوی ستاد برگزاری نماز جمعه هفتکل هر هفته از یک شهید در نماز جمعه هفتکل تجلیل خواهد شد که این اقدام فرهنگی و تأثیرگذار با اجرای طرح «جمعه‌ها با شهدا» از سوی ستاد اقامه نماز جمعه هفتکل انجام می‌شود.

این طرح بی‌نظیر هر هفته در نماز جمعه هفتکل اجرا می‌شود و در هر جمعه یک شهید والامقام از هفتکل، رغیوه و نفت سفید تجلیل خواهد شد.

شهرستان هفتکل 253 شهید والامقام به آرمان‌های انقلاب اسلامی تقدیم کرده است که سردار شهید شکرخدا بهمنی، سردار شهید علیرضا داوودی، سردار شهید کرم سیاهپور، سردار شهید مصدق طاهری، سردار شهید محمدکریم ممبینی، سردار شهید غلامعباس عباسی مکوند و سردار شهید سید عیسی موسوی از آن جمله هستند.

شهید حسین ممبینی، شهید بهمن درویشی، شهید مهدی بهرامی و شهید محمد اصلانی از جمله جوانان برومند هفتکل هستند که پس از دوران دفاع مقدس به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

انتهای پیام/72010/ت40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول