اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

راهپیمایی روز ملی کودک در لنده برگزار شد+ تصاویر

کودکان لنده‌ای به مناسبت روز ملی کودک با انجام راهپیمایی خواستار توجه به جایگاه‌ کودکان و دفاع از حقوق کودکانه خود شدند.

راهپیمایی روز ملی کودک در لنده برگزار شد+ تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، کودکان لنده‌ای با انجام راهپیمایی هر گونه نقض حقوق کودکان را محکوم کردند.

آنان با در دست داشتن شعارهای مرگ بر اسرائیل قتل و کشتار بی‌رحمانه کودکان فلسطینی و دیگر بلاد اسلامی و سراسر جهان را محکوم و خواستار رفع نقض حقوق بشر شدند.

یادآوری می‌شود این روز به مناسبت روز کودکان به عنوان یک رویداد در روزهای مختلف در کشورها و در سراسر جهان به منظور احترام به کودکان جشن گرفته  می‌شود.

روز کودک اغلب در روزهای دیگر در کشورهای مختلف نیز وجود دارد؛ در ایران این روز 16 مهر ماه بوده که امسال شعار هفته ملی کودک با عنوان کودک شاد و خندان، آینده ساز ایران گرامی‌ داشته می شود.

حضور مسئولان لنده‌ای در این مراسم راهپیمایی قوت قلبی بود برای حمایت از کودکان در زمینه‌های مختلف که باعث خوشحالی آنان و دلگرمی دیگر کودکان در سراسر جهان اسلام خواهد بود.

کودکان شادی و خنده را برای رسیدن به آینده‌ای زیبا و سرزنده می‌خواهند تا گام‌های استوار خود را با شادی و شعف برداشته و با گذر از مراحل مختلف زندگی در سازندگی ایران اسلامی نقش مهم و سازنده‌ای داشته باشند.

انتهای پیام/82013/ت40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول