اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دهدشت تأکید کرد

لزوم توجه به تنوع علمی و اخلاقی همراه با جذبه در فعالیت‌های حلقه‌های صالحین

امام جمعه دهدشت ارائه آمار بدون توجه به کیفیت کار را بلای جامعه دانست و گفت: فعالیت‌های حلقه‌های صالحین باید با ایجاد تنوع علمی و اخلاقی برای اعضای حلقه جذبه داشته باشد.

لزوم توجه به تنوع علمی و اخلاقی همراه با جذبه در فعالیت‌های حلقه‌های صالحین

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه ظهر امروز همایش «عاشقان ولایت» با حضور سرگروه‌های حلقه‌های صالحین و جمعی از بسیجیان و به همت سپاه ناحیه دهدشت در حسینیه ثارالله برگزار شد.

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سید نصیر حسینی در این همایش جریان هدایت و هدایت‌گری را بزرگترین کار سپرده شده به انسان در نظام عالم دانست و گفت: چیزی که انبیاء و اولیاء را برجسته کرده و به آنها عظمت و شکوه بخشیده و آنها را در تاریخ ماندگار کرد این جریان بود.

امام جمعه دهدشت با بیان اینکه کار انبیای الهی دعوت مردم به حق بود افزود: باید بدانیم امروز در کدام جبهه هستیم و در چه نقطه‌ای از تاریخ واقع شده‌ایم.

حسینی جنگ نرم دشمن را متذکر شد و تصریح کرد: با تبلیغات و با تهدید توانستند عده زیادی از مردم را به طرف خود جذب کنند.

امام جمعه دهدشت کار حلقه‌های صالحین را مقابله با جنگ نرم خواند و با اشاره به اینکه دشمن امروز کارش را از طریق جنگ نرم فرهنگی آغاز کرده است تأکید کرد: دشمن ناچار است برای به زانو در آوردن ملت کارهای تبلیغاتی انجام دهد.

وی تهاجم اخلاقیات را از اقدامات دشمن در جنگ نرم برشمرد و افزود: اخلاق دینی توسط فیلم‌های ماهواره‌ای به راحتی مورد تحریف و هجمه قرار می‌گیرد.

حسینی بروز واکنش در تربیت فرهنگی را به لحاظ نرم و آرام بودن دیرتر از تهاجم فرهنگی دانست و ابراز داشت: در کارهایی که توسط جبهه باطل صورت می‌گیرد امروز نوعی تربیت فرهنگی وجود دارد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه وظیفه سرگروه‌های حلقه‌های صالحین را ارزنده و سنگین عنوان و تصریح کرد: کار در حلقه‌های صالحین باید انگیزه خوبی برای سرگروه‌ها در این مسیر مقدس و مهم باشد.

حسینی کیفی‌سازی و ارائه آمار دقیق را لازمه توسعه فعالیت‌ها دانست و تأکید کرد: باید حلقات صالحین را آنقدر کیفیت بخشید که نماد پیدا کند.

وی خواستار کیفی بخشی به این فعالیت‌ها با ایجاد تنوع علمی و اخلاقی شد و گفت: فعالیت‌های حلقه‌های صالحین باید برای اعضای حلقه جذبه داشته باشد.

امام جمعه دهدشت ارائه آمار و ارقام دروغین را بلای جامعه خواند و ابراز داشت: ارائه آمار بدون توجه به کیفیت کار اشتباه بوده و منجر به بروز مشکلات می‌شود.

به گفته امام جمعه دهدشت در عین کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های حلقه‌های صالحین باید این حلقه‌ها را توسعه داد و افراد را وابسته به حضور در چنین جلساتی کرد.

انتهای پیام/82016/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول