اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با محوریت مهندسی ساختمان، مدیریت شهری و توسعه پایدار

همایش نظام مهندسی ساختمان مازندران برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران از برگزاری همایش نظام مهندسی ساختمان استان با محوریت مهندسی ساختمان، مدیریت شهری و توسعه پایدار در روز سه شنبه 23 مهرماه خبر داد.

همایش نظام مهندسی ساختمان مازندران برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی نظام مهندسی ساختمان مازندران، مصطفی خاوری‌نژاد از برگزاری همایش نظام مهندسی ساختمان استان با محوریت مهندسی ساختمان، مدیریت شهری و توسعه پایدار در روز سه‌شنبه 23 مهرماه خبر داد.

وی هدف از برگزاری این همایش را همگرایی بیش از پیش سازمان‌های دخیل در امر ساخت عنوان کرد و اظهار داشت: با آغاز فعالیت رسمی شورای اسلامی شهرها با آغاز فصل جدید مدیریت شهری در شهرهای استان، همگرایی و همسو شدن سازمان‌های دخیل در امر ساخت‌وساز به جهت دستیابی به توسعه پایدار شهری امری ضروری است.

خاوری‌نژاد اظهار داشت: در همین راستا سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران اقدام به برگزاری همایشی با حضور فلاح استاندار مازندران، هاشمی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، رئیس کمیسیون شوراهای مجلس، نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل استان، شهرداران و اعضا شورای اسلامی شهرهای استان کرد.

خاوری‌نژاد افزود: با توجه به اینکه ساختمان تأمین‌کننده ایمنی و آرامش انسان است بر این اساس دستاورد مهندسان به عنوان سازندگان ساختمان در جهت ایجاد رفاه و امنیت شهروندان از اهمیت به سزایی برخوردار بوده و با توجه به حوادث طبیعی گوناگونی که در بازه‌های زمانی مختلف رخ داده و خسارات جانی و مالی ناشی از آن، تولید ساختمان نیازمند یک ساز و کار اجرایی و قانونمند است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران اظهار داشت: هم‌افزایی و همراهی کلیه نهادها و سازمان‌های دخیل در امر ساخت‌وساز در دستیابی به ساز و کار اجرایی در حوزه صنعت ساختمان راهگشا و موثر بوده و امیدواریم با تعامل سازنده بین‌ این سازمان‌ها و نهادها شاهد اجرای دقیق و درست مجموعه مقررات معماری، شهرسازی و تحقق توسعه پایدار شهری باشیم.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول