اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده بندرعباس در مجلس عنوان کرد

نداشتن سالن مناسب مشکل اصلی باشگاه بسکتبال زرین قشم

نماینده بندرعباس در مجلس شورای اسلامی: عمده مشکلات باشگاه بسکتبال زرین قشم به در اختیار نداشتن سالن مناسب برمی‌گردد.

نداشتن سالن مناسب مشکل اصلی باشگاه بسکتبال زرین قشم

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، رامین شریفی مدیر داخلی استقلال زرین قشم ظهر امروز در حاشیه بازدید منصور آرامی نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس از محل تمرین تیم بسکتبال زرین قشم در سالن تختی اظهار داشت: عمده مشکلات باشگاه بسکتبال زرین قشم به در اختیار نداشتن سالن مناسب برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه نیاز به سالنی در شأن شهرستان قشم به شدت احساس می‌شود، اضافه کرد: در طی هفته برای تمرینات خود تنها می‌توانیم چهار ساعت در چهار روز سالن را در اختیار داشته باشیم.

شریفی یادآور شد: این در حالی است که تیم بسکتبال‌ زرین قشم، در مسابقات سوپر لیگ نیز باید با رقبای سرسختی به رقابت بپردازد.

این مسئول با بیان اینکه مشکلاتی در راه آماده شدن سالن بین‌المللی سام و زال قشم وجود دارد، افزود: آماده سازی این سالن، بزرگترین خدمت به جامعه ورزش قشم خواهد بود.

وی با بیان اینکه حضور مسئولان در تمرینات و مسابقات تیم‌های ورزشی سبب دلگرمی ورزشکاران و ورزش دوستان است، اضافه کرد: با آمدن مدیریت جدید سازمان منطقه آزاد قشم امیدواریم در صورت رفع شدن مشکلات بتوانیم جایگاه ورزش قشم را نه تنها در ایران بلکه در حد آسیا ارتقا دهیم.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان قشم نیز در ادامه گفت: در جریان برگزاری مسابقات لیگ برتر بسکتبال با توجه به ظرفیت کم سالن تختی خیلی از تماشاگران پشت در می‌مانند و نمی‌توانند به سالن ورود کنند.

محمدمهدی جهانبخش اضافه کرد: در این راستا مسئولان ورزش شهرستان همیشه شرمنده مردم ورزش دوست شده است.

به گفته وی، تکمیل سالن دو هزار و 500 نفری سام و زال به 500 میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

این مسئول اظهار داشت: پیمانکار سالن چند منظوره سام و زال قول داده که اگر مبلغ فوق تخصیص داده شود در عرض چهار ماه سالن را آماده بهره‌برداری کند.

منصور آرامی نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس نیز در ادامه پس از شنیدن عمده مشکلات ورزش قشم علی‌الخصوص باشگاه استقلال زرین تصریح کرد: در مورد مشکلات ورزش قشم از طریق مدیر اداره ورزش و جوانان قشم مکاتباتی صورت گرفته است و در حال پیگیری رفع مشکلات هستیم.

وی گفت: استقلال زرین قشم یک برند و افتخار برای استان هرمزگان و یک تیم لیگ برتری است که امیدواریم بتوانیم از طریق وزارت ورزش و جوانان و سازمان منطقه آزاد قشم مشکلات را مرتفع کنیم.

انتهای پیام/88001/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول