اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای فرار از انتقادات و رسیدن به صدر جدول صورت می‌گیرد

پاس برای رسیدن به جمع مدعیان به دنبال سبقت از پیکان قعرنشین

تیم فوتبال پاس همدان برای رسیدن به صدر جدول و حضور در جمع مدعیان برابر تیم فوتبال پیکان به میدان می‌رود که برد برای هر دو تیم بسیار حیاتی است.

پاس برای رسیدن به جمع مدعیان به دنبال سبقت از پیکان قعرنشین

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقات فوتبال لیگ دسته اول باشگاه‌های ایران به ایستگاه پنجم خود رسیده که با حل شدن مشکل تیم ابومسلم حساسیت در این بازی‌ها اوج گرفته است.

امسال بر اساس طرح انقباضی و کوچک کردن تیم‌های فوتبال در لیگ‌های پایین لیگ آزادگان در دو گروه 13 تیمی حضور دارند و مسابقات خود را پیگیری می‌کنند تا در نهایت تیم برتر از هر گروه به لیگ برتر صعود کند و چهار تیم پایینی به لیگ دسته دوم سقوط خواهند کرد.

در گروه دوم آلومینیوم هرمزگان، پیکان تهران، پاس همدان، نفت مسجد سلیمان، راهیان کرمانشاه، ابومسلم مشهد، ایرانجوان بوشهر، آهن بافق‌یزد، سایپا شمال، داماش ایرانیان، مس رفسنجان، نفت گاز گچساران و البدر بندر کنگ حضور دارند و باید برای صعود تنها یک تیم به لیگ برتر جدال نزدیکی داشته باشند.

تیم فوتبال پاس که در دو سال اخیر بسیار به تیم پرحاشیه‌ای تبدیل شده تا یک تیم مقتدر و با انگیزه سال‌های ابتدایی حضور در همدان امسال با تأخیر در شروع تمرینات حاضر شود و با عدم تمرکز در یارگیری نتوانسته آن طور که باید و شاید در حد صعود به لیگ برتر خود را آماده کند.

با این حال به گفته کادر فنی و مدیریت این باشگاه در حد بضاعت مالی باشگاه تیم خوبی در اختیار دارند که اگر در سال 92 حمایت خوبی از این تیم صورت بگیرد توانایی صعود به لیگ برتر را دارد.

شاگردان مجتبی خورشیدی در چهار هفته ابتدای بازی‌ها نتوانستند چهره واقعی پاس بزرگ همدان را به نمایش بگذارند و تقریباً حرکت منحنی‌داری را شروع کردند به طوری که بعد از پیروزی خانگی برابر نفت مسجدسلیمان، شکست سنگین در بندرعباس مقابل تیم آلومینیوم و توقف برابر تیم یزد لوله را در سه بازی اخیر خود تجربه کردند.

استراحت هفته سوم پاسی‌ها شاید برای تمرینات بدنسازی این تیم مفید بوده، اما هواداران و علاقه‌مندان به فوتبال همدان و این تیم انتظار دارند از این هفته تیم واقعی پاس را ببیند که مسئولان و کادر فنی این تیم از هفته پنجم قولش را داده‌اند.

پاس امروز در حالی به مصاف یکی از تیم‌های قدیمی فوتبال ایران می‌رود که پیکانی‌ها هم نتوانستند در حد نام و افتخارات سالیان قبلی خود به میدان بروند و لیگ امسال را با ناکامی شروع کردند.

فرهاد کاظمی که سال‌هاست در فوتبال ایران تجربیات خوبی دارد هم‌ مانند پاس عملکرد خوبی نداشته و کسب تنها یک امتیاز از سه بازی انجام شده آمار خوبی برای این مربی و تیم باسابقه‌اش نیست.

خودروسازان تهرانی در هفته اول و سوم با نتایج مشابه دو بر صفر برابر داماش ایرانیان و نفت مسجد سلیمان بازی را واگذار کردند و در هفته چهارم مقابل تیم آلومینیوم هرمزگان به تساوی یک بر یک در خانه حریف رسیدند.

در هفته پنجم این دو تیم ریشه‌دار فوتبال ایران در حالی به مصاف هم می‌روند که هر دو سرمربی برای کسب سه امتیاز و کسب نتیجه تدارک خوبی برای این بازی دیده‌اند و پیکان به دنبال استفاده از امتیاز میزبانی و پاس با بهره‌گیری از بازیکنان جوان و دونده خود به دنبال پیروزی این بازی هستند.

تیم پاس نماینده فوتبال استان در جام آزادگان امروز در ورزشگاه پیکان‌شهر برابر تیم پیکان تهران به میدان خواهند رفت.

تا پایان هفته چهارم رقابت‌های فوتبال جام آزادگان تیم فوتبال پاس همدان با چهار امتیاز در رده هشتم و تیم پیکان با کسب تنها یک امتیاز در رده دوازدهم جدول 13 تیمی گروه دو قرار گرفته‌اند.

--------------------------

گزارش: فرشید گل‌محمدی

--------------------------

انتهای پیام/89020/ت40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول