اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهره غلامی:

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مدعی قهرمانی در پاراآسیایی مالزی است

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم گفت: با شناختی که از بازیکنان عضو تیم ملی جوانان دارم، مطمئنم که این تیم یکی از شانس‌های قهرمانی ایران در پاراآسیایی مالزی خواهد بود.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر مدعی قهرمانی در پاراآسیایی مالزی است

جواد شهره غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیمی که می‌تواند بعد از دوری پنج ساله از میادین بین‌المللی بسکتبال با ویلچر با اقتدار به چرخه رقابت‌های مهم آسیایی و جهان باز گردد، قطعا در بازی‌های پاراآسیایی مالزی مدعی قهرمانی است.

وی ادامه داد: بسکتبال با ویلچر در ایران غنی و سرشار از استعدادهای ناب است و این مهم در کنار دانشی که مربیان ما در بسکتبال با ویلچر دارند موجب شد تا تیم ملی جوانان کشورمان در خرداد ماه امسال قهرمان رقابت‌های بسکتبال با ویلچر جوانان آسیا شود.

شهره غلامی ابراز کرد: تیم ملی کشورمان در رقابت‌های بسکتبال با ویلچر قهرمانی جوانان آسیا که خرداد ماه در تایلند برگزار شد، توانست تمامی حریفان خود را با اقتدار شکست داده و به مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای آسیایی دست یابد و به رقابت‌های جهانی برود.

وی بیان داشت: بازیکنان بسیار خوبی عضو این تیم هستند و باید از تمام مربیانی که این استعدادها را شناسایی کرده و به سطح اول بسکتبال با ویلچر ایران معرفی کرده‌اند، تقدیر کرد چرا که هم‌اکنون می‌توانیم یک تیم ملی قوی برای کسب عنوان قهرمانی در بازی‌های پاراآسیایی مالزی داشته باشیم.

سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم در ادامه به عملکرد تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشورمان در رقابت‌های جهانی این رشته که شهریور ماه در ترکیه برگزار شد، اشاره کرد و افزود: از مرحله دوم توانستم بازی‌های تیم ملی را از نزدیک در ترکیه تماشا کنم و به نظر من تیم ملی ایران شایسته قهرمانی جهان بود.

وی ادامه داد: متاسفانه در دیداری که به تیم ملی استرالیا واگذار کردیم اشتباهات فاحش داوران عملکرد بسیار خوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان را مورد تاثیر قرار داد و الا اگر از این بازی با پیروزی خارج می‌شدیم حتما مدعی قهرمانی بودیم.

شهره غلامی با بیان اینکه از تیم بسکتبال با ویلچر ایثار قم نیز محمد محمدنژاد در ترکیب تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان حضور دارد، اضافه کرد: محمدنژاد در رقابت‌های قهرمانی جوانان آسیا در تایلند یکی از پنج ستاره مسابقات انتخاب شد و اکنون نیز در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان در مالزی عضو تیم ملی بسکتبال با ویلچر خواهد بود.

وی با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان با ترکیبی 10 نفره در بازی‌های پاراآسیایی مالزی حضور می‌یابد، ابراز داشت: در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی مالزی برای محمدرضا دستیار سرمربی تیم ملی و سایر همکارانش در کادر فنی تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

تیم ملی بسکتبال با ویلچر جوانان کشورمان با ترکیب مرتضی عابدی، مرتضی ابراهیمی، علی تفتیان، امید هادی اطهر، محمدحسن سیاری، ابوالفضل شیرین‌آبادی فراهانی، پیمان یعقوبی، میثم پارسا، محمد محمدنژاد و علی کریمی کردآبادی در این رقابت‌ها به مصاف حریفان می‌رود.

این در حالی است که رقابت‌های بسکتبال با ویلچر با حضور تیم‌های ایران، عراق، ژاپن، مالزی و فیلیپین برگزار خواهد شد و کاروان ورزشکاران جوان دارای معلولیت ایران با عنوان غدیر، سی‌ام مهر تهران را به مقصد کوالالامپور ترک خواهد کرد و سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی جوانان مالزی از چهارم تا هشت آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/78002/ر40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول