اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان عنوان کرد

مصدومیت بازیکنان، بزرگترین مشکل پاس همدان در برابر شهرداری بم

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان گفت: فشردگی برنامه لیگ برتر بانوان و رفت و برگشت به صورت زمینی به شهرهای مختلف باعث شده تا بازیکنان تیم پاس با آسیب‌دیدگی زیادی روبرو شوند.

مصدومیت بازیکنان، بزرگترین مشکل پاس همدان در برابر شهرداری بم

سکینه بیات امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در همدان اظهار داشت: مسابقات لیگ برتر امسال از سطح کیفی بالایی برخوردار است و پخش شدن بازیکنان ملی و تراز اول کشور در تیم‌های مختلف باعث شده تا هر هفته بازی‌ها جذاب‌تر از قبل شود.

وی افزود: تیم فوتبال پاس با استفاده از بازیکنان بومی و اضافه شدن چند بازیکن غیر بومی سعی کرده از اعتبار و آبروی فوتبال و ورزش همدان دفاع کند و با حداقل امکانات موجود نتایج خوبی را کسب کرده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان اضافه کرد: دختران فوتبالیست همدانی از استعدادهای زیادی برخوردار هستند و این عامل انگیزه و اشتیاق بازیکنان را برای ارائه فوتبال منطقی و کسب نتیجه در لیگ برتر را دوچندان کرده است.

به گفته وی؛ شرایط ورزش بانوان کشور به گونه‌ای است که باشگاه‌ها رغبت زیادی برای تیم‌داری بانوان ندارند و باید از مسئولان باشگاه پاس تشکر کنیم که این شرایط را برای حضور بانوان در بالاترین سطح فوتبال ایران فراهم کردند.

بیات در ادامه به شرایط تیمش برای بازی امروز برابر تیم صدرنشین گروه ابراز داشت: امسال بازی‌ها به شدت به صورت فشرده برگزار می‌شود و تیم‌هایی که مثل پاس از امکانات کمتری برخوردار هستند و مجبور می‌شوند با اتوبوس و زمینی به شهرهای دور بروند به خاطر خستگی دچار مشکل می‌شوند.

وی ادامه داد: برای انجام بازی مقابل شیراز بیش از یک هزار و 900 کیلومتر تیم باید به صورت زمینی طی می‌کرده و این خود باعث خستگی بسیار زیاد و کمردرد و آسیب‌دیدگی از ناحیه پا شده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان پاس همدان با اشاره به اینکه خستگی و عدم برگزاری تمرینات خوب در این هفته و مصدومیت دو بازی اصلی تیمش عنوان کرد: به دلیل مصدومیت دو بازیکن اصلی تیم را در بازی برابر شهرداری بم در اختیار نداریم و این مشکل ما را برای این بازی سخت برابر صدرنشین زیادتر کرده است.

وی گفت: شناختی خوبی از این تیم داریم و سعی خواهیم کرد با بازیکنانی که در اختیار داریم با شناسایی نقاط ضعف و قوت حریف، حداقل با امتیاز از زمین خارج شویم.

بیات با بیان اینکه قراردادهای با رقم بالا باعث شده تا تیم شهرداری بم بیشترین تعداد ملی‌پوش را داشته باشد خاطرنشان کرد: امروز بازی سختی را برابر یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران خواهیم داشت که امیدواریم با غیرت و همت بازیکنان بتوانیم از میزبانی استفاده کنیم و به امتیاز برسیم.

داوران مسابقه بانوان پاس همدان و شهرداری بم از سوی کمیته داوران فدراسیون مشخص شدند که طی آن شیوا یاری (داور وسط)، سیمین گوهری و لیلی عشیانی (کمک داور) و کبری مردانی ( داور چهارم) این مسابقه را قضاوت خواهند کرد.

همچنین مهناز صادقی به عنوان نماینده اعزامی از فدراسیون حضور خواهد داشت.

بر اساس برنامه اعلام مسابقه بین بانوان پاس همدان و شهرداری بم پنج‌شنبه 25 مهر از ساعت 13 در ورزشگاه شهید مفتح همدان برگزار خواهد شد.

تا پایان هفتم ششم این رقابت‌ها تیم فوتبال بانوان پاس همدان با کسب 9 امتیاز و یک بازی معوقه در رده پنجم جدول این مسابقات قرار گرفته‌اند و در مقابل تیم شهرداری بم با کسب 18 به تنهای صدرنشین این رقابت‌ها لقب گرفته است.

انتهای پیام/89020/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول