اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام فدراسیون بسکتبال با ویلچر خبر داد

اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر به مسابقات آسیایی

قائم مقام فدراسیون بسکتبال با ویلچر از اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان به مسابقات آسیایی برای انتخاب تیم‌های منتخب برای حضور در رقابت‌های جهانی خبر داد.

اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر به مسابقات آسیایی

محمدرضا گلشنی در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در آمل اظهار داشت: نخستین رویداد تیم ملی بسکتبال با ویلچر کشور تا پایان سال اعزام تیم ملی جوانان به مسابقات پاراآسیایی است که ملی‌پوشان به کشور مالزی می‌روند.

وی افزود: دومین رویداد اعزام تیم ملی بسکتبال با ویلچر بزرگسالان کشورمان به مسابقات مقدماتی آسیا که انتخابی برای رقابت‌های جهانی است، انجام می‌شود.

گلشنی تصریح کرد: پس از لغو محرومیت پنج ساله بسکتبال با ویلچر ایران که حتی در آن حق برگزاری دیدارهای تدارکاتی با کشورهای دیگر را نداشتیم برای نخستین‌بار تیم‌ ملی بزرگسالان‌ در میادین آسیایی حضور پیدا می‌کند که البته همانند تیم ملی جوانان با اقتدار قهرمان این مسابقات شده و به مسابقات جهانی راه یابیم.

قائم مقام فدراسیون بسکتبال با ویلچر با تاکید بر اینکه تیم ملی بزرگسالان نیز با درایت و توجه مربیان و ملی‌پوشان در مدت زمان محرومیت اردوهای منظمی را پشت سر گذاشت، اضافه کرد: با توجه به پشتوانه‌سازی که انجام شد با مربیگری عباس کوچکی بسیار به روزهای خوش در رده بزرگسالان امیدوار هستیم.

گلشنی با بیان اینکه شش مرحله از اردوی تیم ملی بزرگسالان برگزار شد، گفت: در بخش جوانان نیز آخرین مرحله اردوها متصل به بازی‌های بین‌المللی برگزار می‌شود تا با پایان آن ملی‌پوشان به مسابقات پارآسیایی مالزی اعزام شوند.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول