اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان:

اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنجان تا 27 مهر ماه ادامه دارد

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان با اشاره به حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر در زنجان گفت: اردوی این تیم تا 27 مهر ماه در زنجان دایر است.

اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنجان تا 27 مهر ماه ادامه دارد

مهدی مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به حضور تیم ملی بسکتبال با ویلچر در زنجان اظهار داشت: تیم ملی بسکتبال با ویلچر سومین اردوی خود را در زنجان برگزار کرده است.

وی با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال با ویلچر خود را برای شرکت در مسابقات انتخابی جام جهانی آماده می‌کند، افزود: مسابقات انتخابی جام جهانی در تایلند برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان از حضور پنج ورزشکار زنجانی در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر خبر داد و گفت: وحید غلام آزاد، مرتضی ابراهیمی، مرتضی احمدی، بهمن سیفی، علیرضا احمدی ورزشکاران زنجانی حاضر در اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر هستند که خود را برای حضور در مسابقات انتخابی جهانی آماده می‌کنند.

این مسئول ورزشی زمان آغاز اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنجان را 20 مهر ماه اعلام و اضافه کرد: این اردو تا 27 مهر ماه ادامه می‌یابد.

مرادی محل برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال با ویلچر زنجان را سالن بسکتبال جانبازان اعلام کرد و گفت: این سالن در مجموعه ورزشی ولی عصر شهرک زیبا شهر زنجان قرار دارد.

وی مسابقات فوتبال هفت نفره قهرمانی کشور را دیگر برنامه هیئت ورزش‌های معلولان و جانبازان اعلام کرد و گفت: این مسابقات با هشت تیم برگزار می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان زنجان از اعزام محمد کریمی به مسابقات وزنه‌برداری آسیا خبر داد و گفت: این مسابقات در مالزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول