اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امیدیه:

راهیان نور دعوت شده از سوی شهدا هستند

فرمانده سپاه امیدیه گفت: دانش آموزانی که در اردوی راهیان نور شرکت کردند از سوی شهدا دعوت شده‌اند.

راهیان نور دعوت شده از سوی شهدا هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، فرهاد بابلی‌شعار صبح امروز در جمع اردوی راهیان نور دانش آموزان امیدیه در منطقه علمیاتی شلمچه اظهار داشت: شهدای والامقام و بزرگوار ما در دوران هشت سال دفاع مقدس، همه هستی خود را فدای رهبر و مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره) کردند.

وی افزود: شهدا با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل به دفاع از دین، ناموس و شرف پرداختند و در این راه مقدس جان خود را نثار کردند.

فرمانده سپاه امیدیه گفت: شهدای ما به فرمان امام خمینی (ره) همه زندگی خود را‌‌ رها کردند، به میدان نبرد رفتند و برای دفاع از این مرز و بوم در مقابل دنیای کفر مردانه جنگیدند.

این مسئول تصریح کرد: ما هر چه درس می‌گیریم از قیام امام حسین (ع) در روز عاشورا است، ولی در این قیام اگر حضرت زینب (س) نبود وضعیتی که ما داریم این چنین نبود.

بابلی‌شعار تاکید کرد: شهدا کاری حسینی کردند و ما که از کاروان شهدا بازمانده‌ایم باید کاری زینبی انجام دهیم.

وی با بیان اینکه دانش آموزانی که در اردوی راهیان نور شرکت کردند از سوی شهدا دعوت شده‌اند افزود: کسانی که در این اردوی زیارتی حضور نیافتند ضرر کرده‌اند.

این رزمنده دفاع مقدس در ادامه به بیان وظایف افراد جامعه بعد از شهدا پرداخت و افزود: اطاعت از ولی امر مسلمین جهان و ولایت فقیه مهم‌ترین وظیفه همه ما در زمان حاضر است.

فرمانده سپاه امیدیه با بیان اینکه 46 هزار نفر از شهدای ایران اسلامی دانش آموز بوده‌اند از دانش آموزان امیدیه‌ای خواست تا سری به گلزار شهدا بزنند، سنگ مزار شهدا را بخوانند و از آنان درس بگیرند.

بابلی‌شعار در بخش دیگری از سخنان خود به معرفی برخی از شهدای دانش آموز پرداخت و خاطرنشان کرد: شهید بهنام محمدی و شهید مرحمت بالازاده از جمله شهدایی هستند که در نوجوانی در مقابل دشمن بعثی ایستادند و به شهادت رسیدند.

وی در پایان خاطراتی از شهید فرزاد خدری از دانش آموزان شهید امیدیه بیان کرد و این دانش آموز شهید را الگوی مناسبی برای همه دانش آموزان دانست.

انتهای پیام/72010/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول