اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج دانش آموزی دیر خبر داد

اعزام دانش‌آموزان هنرستانی دیر به اردوی راهیان نور

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان دیّر از اعزام دانش‌آموزان هنرستانی شهرستان دیر به اردوی راهیان نور خبر داد.

اعزام دانش‌آموزان هنرستانی دیر به اردوی راهیان نور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، یونس شعرانی صبح امروز در جمع مدیران مدارس و کارشناسان اداری بردخون گفت: اردوی راهیان نور در تاریخ‌های11 تا13 آبان ویژه پسران دانش آموز دوم و سوم هنرستان برگزار می‌شود که از شهرستان دیر به مناطق جنگی اعزام خواهند شد.

شعرانی افزود: دانش آموزان با عضویت در بسیج دانش آموزی در حلقه‌های صالحین مشارکت کنند و در زمینه‌های کمک به سازندگی و محرومیت زدایی و طرح هجرت مشارکت داشته باشند.

وی ادامه داد: برنامه‌های این حوزه برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، هفته بسیج دانش آموزی، اجرای مناسبت‌ها و مراسم مختلف در مدارس، خدمات علمی آیه‌های تمدن، خدمات مشاوره‌ای است که با مشارکت اداره و مدارس در ایام سال تحصیلی اجرا می‌شود.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز با بیان اینکه مدیران قانونمندی و عملگرایی را سرلوحه خود قرار دهند، گفت: مقام امامت و پیشوایی و شایستگی برای هدایت خلق چیزی نیست که برای هرکس قابل دسترسی باشد به این دلیل هنگامی که بشارت الهی در خصوص امامت حضرت ابراهیم به او رسید، از شدت وجد و اشتیاق بیان می‌کند آیا از ذریه من نیز کسانی هستند که به امامت برگزیده شوند و آن گاه پاسخ می‌شنود که امامت عهد الهی است و ستمکاران شایستگی تصدی آن را ندارند، هرچند از دودمان تو باشد.

بهرام حسینی پناه با اشاره به جایگاه مدیران گفت: مدیران مدارس نقش ویژه و تأثیرگذاری در تعلیم و تربیت و حرکت در مسیر شکوفایی علم و دانش و ایجاد فضای تعهد و خودباوری در بین دانش آموزان دارند و می‌توانند با همگرایی و همفکری معلمان و مربیان را به سمت کوشش و فعالیت سازنده بکشانند.

حسینی پناه افزود: مدیران می‌توانند در مسیر قانونمندی و عمل گرایی و غنی‌سازی نشست‌های معلمان تلاش کنند و با مشارکت کارشناسان و اهل فن فضای مدرسه را به محیط نشاط و کار و امید تبدیل و راه را برای پیشرفت هموار کنند و با هدف تحول و تغییر مثبت نشست‌های هم اندیشی و گفتگو تشکیل دهند.

حیدر مغدانی معاون پرورشی و تربیت بدنی بردخون نیز ضمن اشاره به برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در اوّل آبان گفت: مدارس در دهه ولایت برنامه‌های شایسته اجرا کنند و به موضوع نماز جماعت در مدارس اهمیت دهند و در راهپیمایی 13 آبان حضور پرشوری نشان دهند.

فرشاد مهرآوران معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش بردخون نیز گفت: پیشرفت و توسعه کشور به نیروی انسانی کارآمد وابسته است که می‌توان با تحکیم و تقویت مبانی آموزشی، رعایت اصول و مقررات آموزشی، برنامه‌ریزی دقیق در مدارس و توجه به نیازهای دانش آموزان و پاسخ مناسب به آنها در این مسیر قرار گرفت.

در ادامه مدیران مدارس به بیان مشکلات و خواسته‌ها، تقدیر از مدیران سابقه دار و بازنشسته، احیاء زنگ انشاء، جذب مشارکت‌های مردمی پرداختند و مجید دریایی، حسین درویشی صفت و حسین  کشاورز به عنوان نمایندگان مدیران در شورای آموزش و پرورش و کارگروه‌ها برگزیده شدند.

انتهای پیام/66003/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول