اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری:

کتابداران در معرفی کتب غدیرشناسی بیشتر کار کنند

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با توصیه مطالعه کتب گفت: کتابداران در معرفی کتب غدیرشناسی، ولایت و امامت به عموم مخاطبین نقش تاثیرگذاری خواهند داشت.

کتابداران در معرفی کتب غدیرشناسی بیشتر کار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز صادقی ظهر امروز در مراسمی که بمناسبت تقدیر از سادات کتابخانه‌های شهرستان شهرکرد برگزار شد، اظهار کرد: ولایت رکن اصلی جامعه اسلامی بشمار می‌رود.

وی با اشاره به اهمیت موضوع ولایت در جامعه و حرکت در سایه‌سار ولایت، افزود: غدیر یک تکلیف الهی و دستور خداوند به حضرت محمد(ص) بود و باید مسئله ولایت به درستی در جامعه تبیین شود.

صادقی با گرامیداشت دهه امامت و ولایت، گفت: پیامبران و امامان با اطاعت و پیروی از خدای متعال به درجات بالای انسانی و الهی نائل آمدند و ما نیز باید با ولایت‌پذیری و اطاعت ادامه‌دهنده راه آنان باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری با توصیه مطالعه کتب مرتبط با این موضوع، گفت: کتابداران نیز در معرفی کتب غدیر‌شناسی، ولایت و امامت به عموم مخاطبین نقش تاثیرگذاری خواهند داشت.

انتهای پیام/68001/صا20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول