اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مدرسه علمیه خان شیراز:

ولایت تجلی توحید است

رئیس مدرسه علمیه خان شیراز گفت: ولایت تجلی توحید است و برای رشد و تعالی آن باید فرامین الهی را از طریق پیروی امامان و رسولان در زندگی نهادینه کنیم.

ولایت تجلی توحید است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دهه ولایت از جشن عید قربان آغاز شده و به جشن غدیر ختم می‌شود، چراکه قرآن مجید جلوه‌ای از ولایت است.

وی با اشاره به اینکه نظام امامت در راستای اصلاح جامعه و مبارزه با فساد شکل گرفته است، افزود: ولایت گوهر اساسی، فروع و تمام دین است و باید راهنمای عمل مومنان و موحدان قرار گیرد.

نماینده مردم استان کهگیلویه و بویراحمد در خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: انتخاب خلیفه، امامت و تبیین خلافت در غدیر خم شکل گرفته و در این راستا باید بزرگترین رویداد اسلامی را در جامعه استمرار بخشیم.

رئیس مدرسه علمیه خان شیراز تصریح کرد: آیین برگزاری جشن غدیر همزمان با سالگرد ارتحال آیت‌الله سید کرامت‌الله ملک حسینی نماینده پیشین خبرگان رهبری در استان کهگیلویه و بویراحمد پنجشنبه همین هفته در مسجد فاطمه زهرا (س) شیراز برگزار می‌شود.

ملک حسینی بیان داشت: جشن غدیر امسال با رویکرد برنامه‌های شاد و نیز ارائه مقاله، سخنرانی و مداحی در سراسر استان فارس برگزار می‌شود.

وی در مورد اهمیت غدیر نزد علمای اهل تسنن اضافه کرد: تاکنون بیش از 120 نفر از علمای اهل تسنن، اهمیت فلسفه این روز بزرگ اسلامی را در کتاب‌های خود نقل کرده‌اند.

انتهای پیام/2448/خ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول