اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان اعلام کرد

شرکت 880 نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت در هرمزگان

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان گفت: تعداد 880 نفر برای شرکت در آزمون ادواری سنجش مهارت در این استان ثبت‌نام کرده‌اند.

شرکت 880 نفر در آزمون ادواری سنجش مهارت در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان، عزت‌الله اردشیری گفت: 880 نفر در استان و 23 هزار و 605 نفر در سومین دوره آزمون ادواری سال 1392 مورخ سه آبان ماه سال جاری در کشور ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 18 هزار و 700 نفر مرد و چهار هزار و 905 نفر زن هستند و تمهیدات لازم برای شرکت این متقاضیان در آزمون فراهم شده است.

وی افزود: مرحله کتبی سومین دوره آزمون ادواری سال 1392 به صورت هماهنگ کشوری در 235 حرفه و همچنین 44 حرفه همسان در سراسر کشور در مورخ سوم آبان‌ ماه از ساعت هشت صبح تا 16 برگزار می‌شود.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان هرمزگان با اشاره به مراحل اجرای آزمون‌های سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است و متقاضیان بر اساس حرفه انتخابی زمان ثبت نام خود در آزمون‌های کتبی شرکت خواهند کرد و در صورت قبولی و کسب حداقل نمره 50 از 100 مجاز خواهند بود در آزمون‌های عملی شرکت کنند.

وی افزود: داوطلبان شرکت در این آزمون‌ها می‌توانند تا تاریخ یکم آبان ‌ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

اردشیری بیان داشت: داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی می‌توانند براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی ادارات سنجش استان‌ها برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای هرمزگان با اشاره به تشکیل ستاد پاسخگویی در دفتر ارزشیابی مهارت گفت: متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی‌های لازم می‌توانند با مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان خود تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/88001/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول