اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نخست سال‌جاری صورت گرفت

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های زندگی برای خانواده زندانیان بیرجند

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی از برگزاری دوره آموزشی گروهی مهارت‌های زندگی برای 100 خانواده و تعداد 550 نفر در 6 ماه نخست سال‌جاری خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی مهارت‌های زندگی برای خانواده زندانیان بیرجند

محمدعلی اربابی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در ارتباط با فعالیت‌های انجمن حمایت از زندانیان بیرجند اظهار داشت: در نیمه نخست سال‌جاری برای 185 نفر پرونده در انجمن حمایت از زندانیان بیرجند تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: همچنین در 6 ماه نخست سال‌جاری این انجمن برای 100 خانواده و تعداد 550 نفر دوره آموزشی گروهی مهارت‌های زندگی را برگزار کرده است.

معرفی 535 خانوده زندانی به مراکز حمایتی

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی با بیان این‌که به منظور کمک به خانواده زندانیان این خانواده‌ها توسط انجمن حمایت از زندانیان به مراکز حمایتی، درمانی و بهداشتی معرفی می‌شوند، متذکر شد: در نیمه نخست سال‌جاری، 535 خانواده به این مراکز معرفی شده‌اند.

اربابی ادامه داد: همچنین در این مدت به 494 مورد از استعلامات کمیته امداد امام خمینی پاسخ داده شده است.

وی از پرداخت 17 میلیون و 400 هزار ریال کمک هزینه ترک اعتیاد به خانواده مددجویان در نیمه نخست سال‌جاری خبر داد و افزود: همچنین در این مدت یک‌میلیارد و 200 میلیون ریال کمک غیرنقدی به خانواده زندانیان اهدا شده است.

توزیع 1880 سبد غذایی بین خانواده زندانیان

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی توزیع یک‌هزار و 880 مورد سبد غذایی، توزیع 172 مورد البسه و کفش، توزیع افطاری بین 200 نفر و بازدید از 176 منزل خانواده مددجو را از دیگر اقدامات انجمن حمایت از زندانیان در 6 ماه نخست سال‌جاری عنوان کرد.

اربابی با بیان این‌که از ابتدای سال تاکنون شهریه دانشگاه 9 نفر از فرزندان مددجویان زیر پوشش توسط این انجمن پرداخت شده است، عنوان کرد: برای این منظور 41 میلیون و 944 هزار و 482 ریال هزینه شده است.

وی یادآور شد: در 6 ماه نخست سال‌جاری انجمن حمایت از زندانیان مبلغ 100 میلیون و 240 هزار ریال به زندان و زندانیان کمک کرده است.

مدیرکل زندان‌های خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: همچنین در این مدت 17 میلیون و 250 هزار ریال به کانون اصلاح و تربیت توسط این انجمن پرداخت شده است.

انتهای پیام/69022/م30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول