اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

درخشش بوشهری‌ها در جشنواره فیلم کوتاه تهران

تندیس بهترین فیلم دفاع مقدس و بهترین فیلمبرداری برای بوشهری‌ها

داریوش غذبانی فیلمساز جوان و سرشناس بوشهری با فیلم «حنانه» تندیس بهترین فیلم بخش دفاع مقدس جشنواره فیلم کوتاه تهران را کسب کرد.

تندیس بهترین فیلم دفاع مقدس و بهترین فیلمبرداری برای بوشهری‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، همچنین آیین ایرانی فیلمبردار  فیلم «امپرسیون» به کارگردانی تیام یابنده از فیلمسازان بوشهری نیز موفق شد جایزه بهترین فیلمبرداری جشنواره را از آن خود کند.

اگر مسئولان حمایت نکنند فیلمسازی در بوشهر افول می‌کند

عضو هیئت انتخاب فیلم‌های داستانی جشنواره سی‌ام فیلم کوتاه تهران با تبریک به غذبانی و ایرانی برای کسب دو جایزه مهم در این جشنواره به خبرنگار فارس در بوشهر گفت:  به جرات می‌توانم بگویم فیلمسازان بوشهری از شش سال گذشته تاکنون درخشش فوق العاده داشتند و جوایز متعددی کسب کردند اما از سوی مسئولان اصلا حمایت نشدند.

داریوش غریب‌زاده بیان کرد: اگر در آینده شاهد کم شدن جوایز بوشهری‌ها در جشنواره‌های مختلف شدیم نباید تعجب کرد چرا که حداقل حمایت از سوی مسئولان صورت نگرفته است.

وی افزود: اکنون رقابت بین فیلمسازان خیلی نزدیک شده و اگر بخواهیم فیلمسازان بوشهری در آینده بیش از حال درخشش داشته باشند باید آنان را مادی و معنوی حمایت کنیم.

فیلمساز برجسته بوشهری گفت: علی خمسه فیلمساز جوان بوشهری مشغول ساختن فیلمی در مورد دفاع مقدس است اما در بوشهر با نامهربانی مواجه بوده و مشکلاتی برای وی به وجود آمده است.

غریب‌زاده تاکید کرد: انتظار داریم مسئولان فرهنگی استان به فیلمسازان جوان و آینده‌دار بوشهری توجه کرده و زمینه برای رشد استعدادهای جوانان هنرمند بوشهری را فراهم کنند.

انتهای پیام/66006/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول