اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش جم خبر داد

هوشمندسازی 40 درصد کلاس‌های درس شهرستان جم

رئیس آموزش و پرورش جم از هوشمندسازی 40 درصد کلاس‌های درس شهرستان جم خبر داد.

هوشمندسازی 40 درصد کلاس‌های درس شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، حسین اسکندری صبح امروز در نشست مسئولان آموزش و پرورش جم اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا تمام خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: رسیدگی به وضعیت تحصیلی دانش‌آموزان و افزایش سطح کیفی تعلیم و تربیت امری بسیار مهم و ارزشمند است و امیدوار هستیم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

رئیس آموزش و پرورش جم خاطرنشان کرد: استان بوشهر در بحث هوشمندسازی مدارس در کشور بعد از استان البرز در جایگاه دوم قرار دارد و این یک افتخار بزرگ است.

اسکندری تصریح کرد: در حالی که میانگین هوشمندسازی کلاس‌های درس در کشور 9 درصد است این مهم در استان بوشهر بیش از 17 درصد است که نشان دهنده اهتمام مسئولان استان در این راستاست.

وی از هوشمندسازی 40 درصد کلاس‌های درس شهرستان جم خبر داد و ابراز داشت: به همت مسئولان و با کمک مدیران مدارس و انجمن اولیا و مربیان، 40 درصد کلاس‌های درس این شهرستان هوشمندسازی شده‌اند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم بیان کرد: هم‌اکنون از مجموع 440 کلاس درس در شهرستان جم تعداد 174 کلاس درس هوشمندسازی شده که امیدوار هستیم موجبات موفقیت دانش‌آموزان در تمام عرصه‌ها فراهم شود.

اسکندری افزود: آموزش‌های تخصصی لازم به معلمان برای استفاده از کلاس‌های هوشمند ارائه شده که این مسئله درصد موفقیت این طرح را بالاتر می‌برد.

انتهای پیام/2452/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول