اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان قضایی ستاد احیا کرمانشاه:

امر به معروف و نهی از منکر حافظ درونی جامعه است

معاون سازمان نظامی و قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: جهاد جامعه را از خطرات بیرونی حفظ می‌کند و امر به معروف و نهی از منکر حافظ درونی جامعه خواهد بود.

امر به معروف و نهی از منکر حافظ درونی جامعه است

غلامرضا الواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه گفت: پیامبران الهی در سفارشات و روایات خود، جهاد را حافظ جامعه از خطرات بیرونی می‌دانستند، اما این امر به معروف و نهی از منکر است که حافظ درونی جامعه خواهد بود.

معاون سازمان نظامی و قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه گفت: سازمان‌های نظامی و قضایی از سه دستگاه قضایی و حقوقی، نظامی، انتظامی و بسیج تشکیل شده است.

وی با اشاره به تاثیرگذاری فعالیت‌های سازمان‌های نظامی و قضایی، افزود: راه‌اندازی دفاتر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در دادگستری یکی از اقدامات مهم این سازمان است.

معاون سازمان نظامی و قضایی ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: در روز 16 آبان‌ ماه سال‌جاری، مصادف با سوم محرم، همایشی با عنوان «قانون‌مداری و امر به معروف و نهی از منکر» برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت‌: در همایش قانون‌مداری که با حضور ریاست دادگستری و فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه در هتل گلایول کرمانشاه برگزار می‌شود، برنامه تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/2700/ر20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول