اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ارشد سیاسی آستارا خبر داد

حضور منسجم دانشگاهیان آستارا در 13 آبان

کارشناس ارشد سیاسی آستارا گفت: دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان آستارا در راهپیمایی 13 آبان در کنار اقشار مختلف مردم حضوری منسجم می‌یابند.

حضور منسجم دانشگاهیان آستارا در 13 آبان

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، بیژن خالق‌وردی‌‌پور ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی جمعی از دانشجویان این شهرستان اظهار کرد: برخی مباحث با هدف تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی مطرح می‌شود که نباید به آنها توجه کرد.

وی افزود: برخی حرف و حدیث‌ها از گوشه و کنار درباره مواضع جدید در مقابل استکبار مطرح می‌شود که به هیچ عنوان منطبق بر نظر و مواضع امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی نیست و گاهی با هدف تضعیف گفتمان انقلاب اسلامی مطرح می‌شود که نباید به آنها توجه کرد.

به گفته رئیس اداره صنعت و معدن و تجارت آستارا دشمنان تمام تلاش خود را به‌کار می‌بندند تا با کمرنگ جلوه دادن راهپیمایی‌ها و تجمعات مردمی که در دفاع از آرمان‌های انقلاب برگزار می‌شود خدشه وارد کنند.

وی ادامه داد: 13 آبان امسال از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شعار «مرگ بر آمریکا» ملت ایران بار دیگر به افرادی که خیالات ساده‌انگارانه‌ای در سر دارند کوبنده‌تر گفته می‌شود.

خالق‌وردی‌پور، حضور مردم، دانشجویان، دانشگاهیان و... آستارا در راهپیمایی 13 آبان را بسیار چشمگیر خواند.

وی خاطرنشان کرد: امسال نسبت به ظرفیت سنجی که در این زمینه صورت گرفته است دانشجویان و دانش‌آموزان پا به عرصه گذاشته‌اند و برنامه راهپیمایی دانشجویی را تدارک دیده‌اند.

این استاد دانشگاه، 13 آبان امسال را یک اعلام بیعت دوباره با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری و انقلاب دانست.

به گزارش فارس، دانشجویان حاضر در نشست مذکور نیز اعلام کرده‌اند که با آرمان‌های امام (ره) و مقام معظم رهبری بیعت دوباره می‌بندیم و در راهپیمایی 13 آبان منسجم‌تر شرکت می‌کنیم.

انتهای پیام/84001/ل30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول