اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حاشیه‌نگاری پاس همدان و مس رفسنجان

مسی‌ها در همدان رنگ عوض کردند/ تعظیم وینگو برابر شاگرد قدیمی

تأخیر 13 دقیقه‌ای آمبولانس، تماشای بازی زیر باران و تغییر لباس داوران و تیم میهمان در یک بازی، حواشی مصاف تیم‌های پاس و مس در همدان بود.

مسی‌ها در همدان رنگ عوض کردند/ تعظیم وینگو برابر شاگرد قدیمی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، مسابقه بین تیم‌های پاس همدان و مس رفسنجان که امروز در ورزشگاه شهدای قدس همدان برگزار شد با حواشی زیادی همراه بود.

در این مسابقه که به دلیل بارش باران با استقبال خوب تماشاگران همراه نبود نزدیک به 500 علاقه‌مند در ورزشگاه شهدای قدس حضور داشتند.

بازار روبوسی قبل از بازی بسیار داغ بود؛ دیدار وینگو و خورشیدی همکاران سابق، حضور علی سامره، مصطفی چترآبگون و احمد سعیدی در نیمکت تیم پاس و همچنین مصطفی یوسف‌علیزاده، سیدجلیل احمدی در نیمکت تیم مس از نکات جالب قبل از این بازی بود.

نبود کاوه زنگیان و امید خورج به دلیل محرومیت، مهرداد رضایی به خاطر سرماخوردگی، مصطفی قیصری به دلیل شکستگی دنده و محمد میرترابی به خاطر حضور در تهران و همچنین محرومیت عجیب بابک رضی باعث شد تا خورشیدی از بازیکنان جوانان و امید خود استفاده کند.

در ابتدای بازی داور مسابقه بدون حضور آمبولانس اجازه بازی را داد و در دقیقه 13 بازی، آمبولانس وارد ورزشگاه شد.

جایگاه خبرنگاران بعد از مدت‌ها نظمی به خودش دید و وحید جدی با جدیت زیادی از ورود افراد متفرقه و حتی بازیکنان مصدوم و محروم تیم پاس جلوگیری کرد.

حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی با توجه به حواشی هفته قبل که مسئولان حفاظت فیزیکی برای خبرنگاران به وجود آورده و مانع کار حرفه‌ای آنان شده بودند شخصاً از ابتدا تا انتهای بازی حضور داشت و به نوعی به خاطر مسائل پیش آمده از خبرنگاران ورزشی دلجویی کرد.

استفاده از پتو، چادر و کلاه در بین تماشاگران به دلیل بارش باران زیاد شده بود که این نشان از حساسیت بازی داشت.

در حالی که در نیمه اول تیم مس با شورت و پیراهن نارنجی رنگ در میدان بود به دلیل بارش باران و خیس شدن لباس‌ها مسی‌ها در نیمه دوم با لباس‌های مشکی ب احاشیه نارنجی پوشیده و به زمین مسابقه آمدند.

استرسی عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه پاس در این بازی باعث شد تا وی از جایگاه VIP به رختکن و بعد از نیمه در تونل مابین رختکن و زمین قرار بگیرد و با حرص و جوش فراوان پیگیر بازی باشد.

در نیمه دوم لباس‌های داوران با دروازه‌بان تیم مس رفسنجان هم‌رنگ بود که این در بازی‌های حرفه‌ای کمتر دیده می‌شود.

بعد از هر دو گل پاس توسط مصطفی عاقلی و مجتبی محبوب‌مجاز، هر دو به سوی رمضانی رفته و وی را در آغوش گرفتند.

خوشحالی مصطفی محبوب‌مجاز و محمد نیارکی دروازه‌بان تیم پاس در نوع خودش جالب بود و چندثانیه‌ای در آغوش هم بودند.

حمیدرضا سلیمانی ملی‌پوش همدانی تیم زیر 19 سال جوانان کشور برای نخستین بار و دقایقی در تیم پاس به میدان آمد و در ترکیب اصلی تیمش بازی کرد.

این بازی دو بر صفر به سود تیم پاس همدان به پایان رسید و این تیم با کسب سه امتیاز 10 امتیازی شد و با صعود پنج پله‌ای به مکان سوم جدول گروه دوم لیگ دسته یک رسید.

در هفته نهم جام آزادگان تیم پاس همدان باید در بندر کنگ به مصاف تیم البدر برود.

انتهای پیام/89020/ت40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول