اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل:

ملت ایران در پشت میز مذاکره ندای مرگ بر آمریکا سر می‌دهد

امام جمعه بابل با اشاره به اینکه آمریکا پشت میز مذاکره حاضر شده اما تحریم 300 میلیارد دلاری علیه ایران را طراحی می‌کند ملت ایران نیز در پشت میزمذاکره ندای مرگ بر آمریکا سر می‌دهد.

ملت ایران در پشت میز مذاکره ندای مرگ بر آمریکا سر می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن روحانی در امامزاده قاسم (ع) بابل اظهار داشت: تبعید امام خمینی (ره) در سال 43، شهادت دانش‌آموزان در 13 آبان 57 و تسخیر لانه جاسوسی در سال 58 سه حادثه ارزشمندی است که گرچه در سه زمان متفاوت رخ داده اما پیوند‌دهنده یک مفهوم و آن مبارزه با استکبار است.

وی افزود: در همه این حادثه‌ها، آمریکا و استکبار در یک طرف و ملت ایران در طرف مقابل قرار داشت و در صحنه مبارزه ملت ایران نیز امامت و ولایت، روحانیت و مرجعیت پیشتاز بودند.

روحانی بیان داشت: امام با درایت و بصیرت خود خطر استکبار را که درصدد سلطه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی با تصویب لایحه کاپیتولاسیون که خفت‌ترین لایحه در طول تاریخ ایران بود را گوشزد کرد و جلوی آن را گرفت.

وی خاطرنشان کرد: دومین قشر، دانش‌آموزان بانشاط، فعال و انقلابی بودند که با اعتراض به رژیم پهلوی به راهپیمایی پرداخته و با دستور استکبار جهانی به شهادت رسیدند.

امام جمعه بابل اذعان داشت: دانشجویان سومین قشری بودند که در سال 57 به سفارت آمریکا که لانه جاسوسی نام گرفت حمله کرده و اوج ذلت آمریکا و استکبار را رقم زدند، خفت ماندگاری که هرگز فراموش نخواهد شد.

روحانی افزود: دشمن درصدد بود تا روح استکبارستیزی حاکم در جامعه فراموش شود اما بعد از چهار دهه، نه تنها در کالبد انقلاب اسلامی بلکه در کل منطقه و خاورمیانه ادامه داشته، نفس استکبار را بریده و زمینه نابودی آن را فراهم کرده است.

این مسئول بیان داشت: آمریکا امروز با آبروی ریخته شده  و دخالت‌های نظامی که در منطقه از جمله عراق، افغانستان و سوریه داشته زمینه رسوایی خود را فراهم کرده است.

امام جمعه بابل با انتقاد شدید از بعضی از اصحاب قلم و رسانه که نداهای مسموم، که چرا باید با استکبار مبارزه کرد را در جملات خود به کار می‌برند، گفت: آنها ادعا می‌کنند که چرا باید فرهنگ مقابله داشته و با استکبار سرشاخ شویم، حال این ملت هستند که از شما غافلان می‌پرسند که مگر در رفتار مستکبرانه آنها چیزی عوض شده  و از جنایت خود پشیمان شدند و آیا نشانه‌های آشتی با ملت‌ها را در رفتار آنها دیدید که چنین مدعی هستید.

روحانی افزود: هرچه زمان می‌گذرد شاهد خیانت بیشتر، تجاوز بیشتر و زیر سلطه بردن مظلومان بیشتری از سوی این مستکبران هستیم.

وی بیان داشت: مبارزه با استکبار یعنی ملت ما زنده است و از مصالح خود دفاع می‌کند، این ملت در طول سه دهه قدرتمندانه در مقابل استکبار ایستاد.

روحانی خاطرنشان کرد: مرگ بر آمریکا با خون ما عجین شده و حاضر نیستیم آن را با هیچ چیز دیگر عوض کنیم، دشمن مکار پشت میز مذاکره می‌نشیند و از سوی دیگر لایحه تحریم سنگین را با 300 میلیارد دلار طراحی می‌کند، پس ما هم در پشت میز مذاکره می‌نشینیم و شعار مرگ بر آمریکا را سنگین‌تر از گذشته سر می‌دهیم.

انتهای پیام/86009/ش‌40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول