اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور جلوگیری از آب گرفتگی

لایروبی رودخانه‌های آمل آغاز شد

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل گفت: عملیات لایروبی انهار و رودخانه‌های آمل با هدف پاکیزگی شهر و پیشگیری از آبگرفتگی در محورهای تعیین شده با مشخص کردن نقاط بحرانی توسط کارشناسان این حوزه با جدیت انجام می‌شود.

لایروبی رودخانه‌های آمل آغاز شد

محمد للهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اشاره به آمادگی کامل نیروهای خدمات شهری برای مقابله با بروز هرگونه آب‌گرفتگی اظهار داشت: سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل با بکارگیری تمام توان و امکانات خود اعم از ماشین‌آلات سازمان و استیجاری تلاش دارد تا در روزهای بارندگی از بروز هرگونه آب‌گرفتگی و اخلال در رفت و آمد شهروندان پیشگیری کند.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل با بیان اینکه طرح لایروبی انهار، کانال‌های سرپوشیده، زیر پل‌ها و رودخانه‌های شهر در مناطق مختلف پیش از بارندگی فصلی آغاز شد، افزود: برای مقابله با آب‌گرفتگی معابر و خیابان‌های سطح شهر پیش‌بینی‌های لازم در مورد تجهیزات مورد نیاز زمان بارندگی برای انجام عملیات لایروبی نیز طبق زمان‌بندی مشخص و معین در حال اجراست و تا پایان فصل بارندگی ادامه دارد.

للهی گفت: مشارکت جدی شهروندان در عدم تخلیه زباله و نخاله‌های ساختمانی در جوی‌ها باعث جلوگیری از آب‌گرفتگی در زمان بارش باران می‌شود.

سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری آمل با اشاره به تردد شهروندان در روزهای بارانی گفت: با استقرار تسهیلات ویژه تلاش می‌کنیم در روزهای بارانی تردد شهروندان با سهولت انجام پذیرد.

وی در پایان خواستار همکاری و ارائه نظرات کارشناسی تمـامی دستگاه‌ها و نهـادهای اجرایی و دانشگاهی شد و خاطرنشان کرد: مشکل آب‌گرفتگی و ساماندهی آب‌های سطحی امر مهمی است که باید مورد ارزیابی قرار گیرد و این امر مهم را از الویت‌هایی دانست که از سوی سازمان پسماند تاکید زیادی بر آن شده است.

انتهای‌پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول