اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لیگ دسته اول فوتبال ایران

پیروزی شیرین ایرانجوان مقابل پیکان / فرهاد کاظمی در بوشهر تسلیم شد

تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر از هفته نهم لیگ دسته اول فوتبال، در بوشهر موفق شد، حریف خود پیکان تهران را شکست دهد.

پیروزی شیرین ایرانجوان مقابل پیکان / فرهاد کاظمی در بوشهر تسلیم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، تیم‌های پیکان تهران و ایرانجوان بوشهر عصر امروز از هفته نهم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر به مصاف هم رفتند.

در نیمه نخست بازی فرصت‌های خوبی توسط بازیکنان جوان ایرانجوان از دست رفت تا اینکه فشار بی‌امان ایرانجوان روی دروازه پیکان منجر به خطای پنالتی روی مهدی طارمی شد و البته داور بازی کاظم برجلو، بازیکن پیکان را با کارت قرمز جریمه کرد.

نخستین گل بازی در دقیقه 38 از روی نقطه پنالتی توسط مهدی طارمی به زیبایی به ثمر رسید تا ایرانجوان نیمه نخست را با پیروزی به رختکن برود.

در نیمه دوم بازی میدان‌داری صادق گشنی و حرکات تکنیکی او موجب شد تا پیکانی‌ها پی‌درپی خطا کنند، دومین اخراجی آنها هم مجید خدابنده‌لو بود، بازیکنان پیکان که 9 نفره شده بودند با انگیزه بالایی می‌دویدند، اما خط دفاع 4 نفره ایرانجوان متشکل از نعمتی، پورقاز، ویزواری و مردانی اجازه هنرنمایی به مهاجمان آ‌نها را نمی‌داد.

هرچند اصغر کرم‌الهی باتجربه در پشت سر این چهار مدافع عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشت، اما دقایق پایانی بازی احساسی دنبال شد و هر دو تیم به خصوص ایرانجوان صاحب موقعیت‌های متعدد گلزنی شدند که با بی‌دقتی بازیکنان و درخشش دروازبانان به گل تبدیل نشد.

در دقیقه 94 بازی نیز توپ برگشتی از سوی دروازه‌بان پیکان را جابر نصیری به گل دوم ایرانجوان تبدیل کرد تا خیال همه راحت شود. هرچند در ثانیه‌های تلف شده روح‌اله سلطانی یکی از گل‌های خورده پیکان را جبران کرد.

تیم ایرانجوان با این پیروزی 17 امتیازی شد و همچنان با اقتدار در صدر جدول قرار گرفت. داور این بازی احمد صالحی و کمک‌ها حمید سبحانی و احسان تیموری بودند.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول