اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته نهم لیگ دسته یک صورت گرفت

سقوط نمایندگان فوتبال همدان در جداول لیگ دسته یک

تیم‌های فوتبال الوند و پاس با کسب تساوی و شکست، در هفته نهم لیگ دسته یک، در جداول جام آزادگان سقوط آزاد کردند.

سقوط نمایندگان فوتبال همدان در جداول لیگ دسته یک

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، هفته نهم مسابقات لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور برای نمایندگان فوتبال همدان خوش‌یمن نبود و یک تساوی و یک شکست عاید تیم‌های الوند و پاس شد.

در همدان تیم فوتبال الوند در یک هوای ابری میزبان تیم گهردورود و شاگردان محمد احمدزاده و در حضور یک‌هزار و 500 نفر تماشاگر بود که در نهایت برابر حریف لرستانی خود متوقف شد.

در این بازی که به قضاوت آرش خرمیان (داور وسط)، مسلم صفری و عسگر محمدی (کمک‌داور) و محمدرضا مهرگان (داور چهارم) انجام می‌شد در ورزشگاه شهدای قدس همدان به تساوی یک بر یک رسیدند.

در این بازی رضا طلایی‌منش که به دلیل محرومیت از روی سکوی تیمش را هدایت می‌کرد در این بازی با ترکیب حامد ریاحی، علیرضا شاهسوند، محمدابراهیم خسروی، مجتبی انصافی، حسین کاظمی، روح‌‌الله عبداللهی (محسن خدابنده‌لو 63)، سیدجمال معصومی، مصطفی مهدوی‌کیا(آرمین طلایی‌منش 51)، جواد رحیمی، قاسم اکبری و شهرام کوثری (علی‌اصغر عاشوری 38) برابر تیم تازه سقوط‌کرده گهر دورود به میدان رفت.

در مقابل محمد احمدزاده در فصل فوتبال امسال با گهردورود به توافق رسیده است با ترکیب محمدحسن هوشیار، حمید نعمتی، مهدی شکوهی، حسین احمدلو، معین نظام‌اسلامی (وحید همراز 20 (مهدی مریدی 82)، مجید خمیسی، مهران جعفری، یزدان عباسیان، محمدهادی یعقوبی، ابوالفضل کمانی و حامد بصیری (رسول رضایی 61) مقابل تیم الوند صف‌آرایی کرد.

این بازی با حملات هر دو تیم بر روی دروازه هم شروع شد، اما خیلی زود بر اثر اشتباه فردی حامد ریاحی دروازه‌بان جوان تیم الوند، گهری‌ها توسط مهدی شکوهی در دقیقه 14 به گل رسیدند.

بعد از این گل، تیم الوند حملات خود را افزایش داد و با در اختیار گرفتن میانه میدان در دقیقه 34 با شوت بسیار زیبای سیدجمال معصومی از فاصله بیش از 20 متری گل مساوی تیمش را به ثمر رساند.

هر دو تیم با مساوی به رختکن رفتند اما در نیمه دوم تیم‌ها نتوانستند حملات مثمر ثمری را ترتیب بدهند و به گل برسند.

تیم الوند در این بازی با وجود برتری که داشت نتوانست به گل و پیروزی برسد و با یک امتیازی که به دست آورد 11 امتیازی شد اما با توجه به نتایجی که در این هفته به دست آمد سقوط یک پله‌ای در جدول داشت.

دیگر نماینده فوتبال استان تیم فوتبال پاس در بندر کنگ تن به شکست دو بر یک برابر تیم البدر تیم شهر داد تا با سقوط پنج پله‌ای در جدول نتواند در کورس قهرمانی این گروه قرار بگیرد.

تا پایان هفته نهم لیگ دسته یک تیم فوتبال الوند با 11 امتیاز در رده پنجم گروه یک و تیم پاس همدان با هشت امتیاز در جایگاه ششم قرار گرفتند.

در چارچوب هفته دهم این مسابقات به صورت همزمان در روز یکشنبه 26 آبان ماه تیم پاس در همدان به مصاف نفت و گاز گچساران می‌رود و تیم الوند در سیرجان برابر تیم گل‌گهر این شهر صف‌آرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/89020/ب۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول