اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه پاس همدان خبر داد

دعوت از بازیکن پاس همدان به اردوی تیم ملی جوانان

سخنگوی باشگاه پاس همدان از دعوت محمدرضا سلیمانی بازیکن خوش‌آتیه فوتبال پاس و استان به اردوی تیم ملی جوانان کشور خبر داد.

دعوت از بازیکن پاس همدان به اردوی تیم ملی جوانان

محمود کاتبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: بنا بر دعوت مربیان تیم ملی جوانان کشور، یکی از بازیکنان خوش‌آتیه و آینده‌دار فوتبال همدان و پاس به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شده است.

وی افزود: محمدرضا سلیمانی که در اردوهای قبلی تیم ملی زیر 19 سال کشور مورد توجه مربیان تیم ملی بوده دوباره برای حضور در کنار ملی‌پوشان فراخوانده شد.

سخنگوی باشگاه پاس همدان اضافه کرد: این بازیکنان ارزنده همدانی باید خود را عصر روز 17 آبان ماه خود را به مربیان تیم ملی معرفی کند و از 18 تا 21 آبان ماه در اردوی آماده‌سازی تیم ملی حضور داشته باشد.

به گفته وی؛ سیلمانی برای نخستین بار در لیگ دسته یک در بازی برابر مس رفسنجان در ترکیب تیم فوتبال پاس به میدان رفت و نمایش خوبی را از خود نشان داد.

کاتبی یادآور شد: پیش از این محمدرضا سلیمانی در اردوی تیم ملی کشور در بلاروس، شرکت کرده و احتمال اینکه در ترکیب تیم ملی برای مسابقات رسمی برون‌مرزی قرار داشته باشد بسیار زیاد است.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول