اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد

حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در خراسان‌جنوبی

استاندار خراسان جنوبی گفت: به‌عنوان نماینده دولت، پشتیبان بخش خصوصی هستم و تا حدی که در اختیارم باشد از حمایت سرمایه‌گذاران دریغ نخواهم کرد، تا بتوانیم ضمن اشتغال‌زایی، اقتصاد را رونق داده و خدمتی به مردم استان ارائه کنیم.

حمایت همه‌جانبه از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، وجه‌اله خدمتگزار پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان طبس ضمن تأکید بر حمایت همه‌جانبه استانداری خراسان جنوبی از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، اظهار داشت: باتوجه به ایجاد مشکلاتی در وضعیت اقتصاد و اعتبارات، نباید تنها به امکانات دولتی اکتفا کنیم و به همین منظور استانداری خراسان جنوبی به‌عنوان نماینده دولت در استان از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی استقبال و حمایت همه‌جانبه می‌کند.

وی با بیان این‌که بخش خصوصی را به کمک خود می‌طلبیم، ادامه داد: برای برطرف کردن موانع احتمالی سرمایه‌گذاری و فراهم کردن تسهیلات لازم برای سرمایه‌گذاران در حد توان و امکانات آمادگی داریم که این موضوع را بارها در جلسه‌های مختلف با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و همچنین تشکل‌های متمایل به سرمایه‌گذاری اعلام کرده‌ام.

استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید راه‌های ایجاد انگیزه و رغبت برای سرمایه‌گذار را بیابیم تا بخش خصوصی به این باور برسد که مورد حمایت است و از سرمایه‌گذاری‌اش سود متعارفی خواهد برد و بداند که به این طریق می‌تواند خدمتی به مردم ارائه کند.

وی تصریح کرد: من به‌عنوان نماینده دولت پشتیبان بخش خصوصی هستم و تا حدی که در اختیاراتم باشد از حمایت سرمایه‌گذاران دریغ نخواهم کرد تا به این واسطه بتوانیم ضمن اشتغال‌زایی، اقتصاد را رونق داده و خدمتی به مردم ارائه کنیم.

خدمتگزار در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برخی ویژگی‌های منحصر به فرد شهرستان طبس از جمله وسعت بسیار زیاد و وجود آستان مبارک حضرت حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) برادر گرامی حضرت امام رضا(ع) در این شهر، یادآور شد: با توجه به پراکندگی جمعیت در طبس به‌طور قطع ارائه خدمت در این شهرستان مشکلات خاص خود را دارد که توجه ویژه‌ای را می‌طلبد و در این راستا مجموعه مدیران استان تمام تلاش خود را در راستای انجام مأموریت دولت که رفع مشکلات شهرستان‌های محروم است به کار بسته‌اند.

وی اضافه کرد: خراسان جنوبی دارای مردمی صبور و قانع است و این اطمینان را به مردم  طبس و استان می‌دهم که با تمام وجودم در خدمت آن‌ها خواهم بود.

استاندار خراسان جنوبی همچنین به وجود هماهنگی و همدلی بین مسئولان شهرستان طبس اشاره و خاطرنشان کرد: وجود اتحاد، هماهنگی، انسجام و همدلی بین مسئولان، سرمایه‌ای ارزشمند است که زمینه خدمت بهتر آنان را فراهم می‌کند که به این واسطه و با باور یکدیگر در فضایی صمیمانه، استفاده از توانمندی‌های شهرستان و استان و استفاده از امکانات بالادستی، می‌توان سبب توسعه و پیشرفت منطقه و تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید شد.

وی اذعان داشت: مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی، حجت‌الاسلام حسن روحانی را به‌عنوان رئیس جمهور خود برگزیده‌اند که ما نیز امانت‌دار رأی مردم هستیم و برای تحقق شعارهای انتخاباتی رئیس جمهور آن‌طور که شایسته مردم وفادار است و با بهره‌گیری از تمامی توانمندی‌ها و تجارب تلاش می‌کنیم.

انتهای پیام/90001/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول