اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر اهواز خواستار شد

دعوت شهردار منطقه 3 اهواز به جلسات شورای شهر/ لزوم تلاش مضاعف سازمان زیباسازی

عضو شورای اسلامی شهر اهواز گفت: اخیرا مسائلی در شهرداری منطقه 3 اتفاق افتاده که لازم است شهردار این منطقه برای پاره‌ای از توضیحات به جلسه شورا دعوت شود.

دعوت شهردار منطقه 3 اهواز به جلسات شورای شهر/ لزوم تلاش مضاعف سازمان زیباسازی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، مریم ابریشم‌کار در سیزدهمین جلسه شورای شهر اهواز که عصر امروز برگزار شد، اظهار کرد: در بازدیدی که از منطقه کوی ملت داشتم مشاهده شد که در این منطقه بازارچه‌ای وجود دارد که فاقد استانداردهای لازم است.

وی ادامه داد: بیشتر شهروندان منطقه 3 اهواز، تره‌بار و ماهی مصرفی خود را از این بازارچه تهیه می‌کنند که این مسئله در کاهش ترافیک مرکز شهر بسیار تاثیر گذار است. 

عضو شورای اسلامی شهر اهواز تصریح کرد: بنابراین باید تلاش شود تا امکانات رفاهی و خدماتی برای فروشندگان این منطقه فراهم شود تا در زیر نور آفتاب و در هنگام بارندگی شرایط مناسبی داشته باشند.

وی با تقدیر از شرکت توزیع نیروی برق اهواز در اهتمام به ایجاد شبکه زمینی برق در خیابان سلمان فارسی اهواز گفت: با بهره برداری از این سیستم در خیابان سلمان فارسی خطرات ناشی از برق باری اصناف این منطقه به صفر رسیده است.

 ابریشم‌کار به اتفاقاتی که اخیرا در شهرداری منطقه 3 رخ داده است اشاره کرد و گفت: مسئله تغییر کاربری‌هایی که اخیرا در کوی آغاجاری و زیتون کارمندی پیش آمد و همچنین مسائل مرتبط با تندیس حافظ در محدوده شهرداری منطقه 3 اتفاق افتاده که لازم است شهردار این منطقه برای پاره‌ای از توضیحات به جلسه شورای شهر دعوت شود.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اهواز اضافه کرد: خیابان سلمان فارسی نیازمند ساماندهی، آسفالت و زیباسازی از سوی شهرداری و سازمان زیباسازی است.

وی در ادامه همچنین با اشاره به قانون مصوب استانداری خوزستان مبنی بر کاهش ساعات اداری زنان شاغل که دارای فرزند زیر هفت سال و دانش‌آموز ابتدایی هستند گفت: از شهرداری اهواز می‌خواهم برای رفاه حال این دسته از خانواده‌ها و داشتن زمان لازم برای رسیدگی به امور فرزندان و خانواده‌ها نسبت به اعمال این قانون در شهرداری اقدام کند.

انتهای/72011/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول