اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی زنجان:

طرح هوشمندسازی تاکسی‌های زنجان منتظر ابلاغ شورای شهر زنجان است

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی زنجان سازمان تاکسیرانی، آماده اجرای طرح هوشمندسازی تاکسی‌ها به محض صدور مجوز از طرف شورای شهر است.

طرح هوشمندسازی تاکسی‌های زنجان منتظر ابلاغ شورای شهر زنجان است

مشهود میرابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به طی مراحل کارشناسی هوشمندسازی تاکسی‌های شهر زنجان، اظهار داشت: تجهیزات سخت‌افزاری این سامانه هوشمندسازی آماده نصب بر روی تاکسی‌ها است.

وی به اقدامات انجام شده برای زیرسازی نرم‌افزاری مورد نیاز برای یکسان‌سازی کارت‌های هوشمند در زنجان اشاره و تصریح کرد: این یکسان‌سازی قرار است طی یک لایحه‌ای توسط سازمان فاوا شهرداری زنجان به شورای شهر ارائه شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی زنجان اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی آماده اجرای طرح هوشمندسازی تاکسی‌ها به محض صدور مجوز از طرف شورای شهر است.

این مدیر شهری با اشاره به ابلاغ بخشنامه نوسازی ناوگان تاکسی‌های فرسوده اضافه کرد: بر اساس این بخشنامه زنجان در حال حاضر 500 دستگاه خودروی فرسوده دارد.

وی به محدود بودن واگذاری خودرو اشاره کرد و گفت: رانندگان متقاضی تحویل دادن خودروهای فرسوده باید متوجه باشند که هر چه قدر دیر برای اینکار اقدام کنند تحویل خودروی آنها با تاخیر انجام می‌شود.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی با بیان اینکه نوع خودروهای در نظر گرفته شده برای واگذاری به رانندگان تاکسی‌های فرسوده از نوع تیبا است، اضافه کرد: این خودروها با تسهیلات 10 تا 12 میلیون تومانی به متقاضیان واگذار می‌شود.

این مدیر شهری در پاسخ به سئوالی در مورد مشکلات شهرک صنعتی شماره یک زنجان در رابطه با وسیله ایاب و ذهاب گفت: در حال رایزنی با مسئولان شهرک برای فراهم کردن تمهیدات لازم در این مورد هستیم.

میرابی اضافه کرد: اگر بررسی‌های لازم در مورد در نظر گرفتن خودروی ون در مسیر شهرک صنعتی به نتیجه برسد، از این خودرو در شهرک استفاده می‌شود.

انتهای پیام/73004/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول