اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده خلخال و کوثر در مجلس:

تاسی به قیام امام حسین (ع) مایه اقتدار ایران اسلامی است

نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی گفت: تاسی به مکتب انسان‌ساز امام حسین (ع) اسباب عزت و مایه اقتدار ایران اسلامی است.

تاسی به قیام امام حسین (ع) مایه اقتدار ایران اسلامی است

جلیل جعفری بنه خلخال در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: همزمان با هفتم محرم مردم حسینی و ولایی خلخال در یک تجمع بی‌نظیر به عزاداری پرداختند و عشق و ارادت درونی خود را به سرور و سالار شهیدان و یاران با وفایش ابراز کردند.

وی خاطرنشان کرد: تجمع بیش از 30 هزار نفری اهالی ولایی و مذهبی و دستجات خلخال در حالی بود که کل خیابان امام خمینی (ره) از محدوده میدان معلم تا میدان آزادی مملو از عزاداران شد.

سخنگو و دبیر مجمع نمایندگان استان ادامه داد: این عشق و علاقه حسینی ریشه در اعتقادات درونی و شیعی مردم دارد و مردم اجر این عزاداری‌ها و سوگواری‌ها را از امام حسین (ع) و ائمه اطهار و خداوند متعال خواهند گرفت.

رئیس کمیته هسته‌ای مجلس شورای اسلامی یادآور شد: خوشبختانه در کشور اسلامی ایران که به تاسی از قیام عاشورایی امام حسین (ع)، نهضتی اسلامی و عاشورایی در آن استقرار یافته هر سال شاهد تعمیق بیش از پیش شور و شعور حسینی و عشق به ائمه اطهار هستیم و در خلخال و کوثر هم شاهد این علاقه به ائمه و ولایت هستیم.

رئیس فراکسیون رفاه و تامین اجتماعی مجلس شورای در ادامه با تسلیت و تعزیت این ایام گفت: امیدواریم سوگواری‌ها و عزاداری‌ها مقبول درگاه حق تعالی باشد و به عنوان خادم مردم جنوب استان در مجلس شورای اسلامی این ایام و شهادت سرور شهیدان و یاران با وفایش را به پیشگاه حضرت امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و مردم حسینی و عاشورایی تسلیت عرض می‌کنم.

دانشمند هسته‌ای کشورمان بیان داشت: اقتدار و عزت ایران اسلامی در جهان کنونی، ناشی از الگوگیری از ائمه اطهار(ع) و عشق و ایمان به ولایت هست که هر روز شاهد افزایش اقتدار جهانی آن هستیم و عشق و علاقه حسینی و ولایی رمز توفیق و اعتلای ایران و ایرانی شده و ایران اسلامی و ولایی در مسیر سعادت و کمال بشری شتابان در حرکتی است که آمال و آرزوی ماست.

انتهای پیام/62003/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول