اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان:

پیکانی‌ها فوتبال بازی کردند / بگوویچ مورد حمایت است

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان گفت: پیروزی و 3 امتیاز ارزشمندی که مقابل پیکان کسب کردیم، یکی از دلایل این پیروزی خود پیکانی‌ها بودند، زیرا آنها به دنبال ارائه یک بازی زیبا و تهاجمی بودند.

پیکانی‌ها فوتبال بازی کردند / بگوویچ مورد حمایت است

علی زینلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان پیروزی تیمش در برابر پیکان را ارزشمند دانست و اظهار داشت: پیش از برگزاری این مسابقه به خوبی از سخت و حساس بودن این مسابقه و نتیجه‌اش آگاه بودیم، حریف بازیکنانی با تجربه حضور در لیگ برتر فوتبال کشور و کادر فنی توانمندی در اختیار داشت.

وی افزود: تمام این عوامل موجب شده بود تا بازیکنان ما با انگیزه زیادی مقابل پیکان قرار گیرند، همه بازیکنان و عوامل تیم هم‌قسم شده بودیم تا با نتیجه گرفتن از این دیدار تیم را از وضعیت شبه بحرانی خارج کنیم تا بتوانیم روزهای بهتری را برای مس رفسنجان رقم زنیم.

زینلی خاطر نشان کرد: این پیروزی تاثیر زیادی در افزایش روحیه بازیکنان و اعضای کادر فنی داشت، مس در این مسابقه با چهار محروم به مصاف پیکان با تجربه رفت و حتی محمودی‌نیا مربی ما نیز به دلیل محرومیت از بین تماشاگران و از روی سکوها به نظاره بازی نشست.

مدیرعامل مس رفسنجان بیان داشت: یکی از عوامل این پیروزی تیم حریف بود، شاگردان فرهاد کاظمی روز گذشته فوتبال بازی کردند و با ارائه یک بازی زیبا تلاش فراوانی برای فروپاشی دروازه ما انجام دادند و همین مسئله موجب شد تا دو تیم به فکر ارائه یک بازی زیبا و با سرعت بالا باشند.

زینلی با اشاره به کسب سه امتیاز این دیدار گفت: کسب امتیازات این بازی ارزش و اهمیت زیادی داشت، این پیروزی مس را به جایگاه هشتم جدول رساند و ما باید با توجه به این پیروزی و جایگاه کنونی که در جدول به دست آورده‌ایم به دنبال احیای تیم باشیم.

مدیرعامل مس رفسنجان بیان داشت: تا پیش از این مسابقه فشارهای روحی و روانی زیادی به تیم وارد شده بود، اما با این پیروزی شیرین وضعیت دگرگون شد و ما می‌توانیم با کسب چند امتیاز دیگر در پایان نیم‌فصل وضعیت بهتری را برای مس در جدول مسابقات فراهم کنیم.

زینلی در ارتباط با این پیروزی و اولتیماتوم باشگاه به بگوویچ در زمینه نتایج ضعیف تیم گفت: ما اولتیماتومی به بگوویچ نداده بودیم و فقط از او خواستیم تا وضعیت را تغییر دهد، قطعا از این مربی تا پایان فصل حمایت می‌کنیم و سیاست ما تغییر در کادر فنی تیم نیست، باشگاه مس رفسنجان هرگز اسیر تصمیم‌گیری‌های عجولانه و احساسی نمی‌شود.

وی ادامه داد: کادر فنی و بازیکنان مس توانایی لازم برای تغییر وضعیت و نتایج این تیم را دارند و امیدوارم با دعای خیر مردم رفسنجان این وضعیت حاصل شود.

انتهای پیام/80011/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول