اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد:

بسیج فرمول حل همه مسائل کشور است / حضور 313هزار بسیجی در یزد

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد گفت: بسیج فرمول حل همه مسائل کشور و حلال همه مشکلات است در عین حال کسی تاکنون نتوانسته فرمولی برای برخورد و خارج کردن بسیج از صحنه پیدا کند.

بسیج فرمول حل همه مسائل کشور است / حضور 313هزار بسیجی در یزد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، سردار اکبر فتوحی، ظهر امروز در نشستی خبری اظهار داشت: حضور بسیج در هر بخش و منطقه‌ای که باشد، به معنای دفع تجاوز است و دشمنان نیز متوجه شده‌اند که هر کجا بسیج باشد، نمی‌تواند وارد صحنه شود.

وی عنوان کرد: بسیجیان نشان داده‌اند که ایران، کشور اشغال شدنی نیست و هرچه برای مقابله با ایران تدبیر کنند، بسیج آنها را نقش برآب می‌کند.

فتوحی بیان کرد: بسیج فرمول حل همه مسائل و حلال همه مشکلات کشور است و تاکنون کسی نتوانسته به فرمولی برای مقابله با بسیج دست پیدا کند.

وی با اشاره به نقش بسیج در عرصه‌های مختلف به ویژه جنگ‌های سخت و نرم بیان کرد: اگر بخواهیم نقش بسیج در دوران دفاع مقدس را تشریح کنیم، ابتدا باید به قوای نظامی صدام اشاره کنیم.

فرمانده سپاه الغدیر یزد ادامه داد: گرچه ما با صدام و کشور عراق وارد جنگ شدیم اما در واقع جنگ با صدام، یک جنگ جهانی بود زیرا کشورهای بسیاری برای حمایت از صدام وارد عمل شدند.

وی عنوان کرد: کشورهای مختلف 600 هواپیمای جنگی به عراق دادند و انگلیس و آلمان، ضرادخانه‌های عراق را تجهیز کردند و مشاوران روسی به عراق رفتند و دژهای نفوذ ناپذیر برای آنها احداث شد.

این فرمانده دوران دفاع مقدس بیان کرد: با وجود اینکه دروازه‌های سلاح برای عراق باز و برای ایران بسته بود، بسیجیان از جان مایه گذاشتند و گوش به فرمان رهبر خود، در این هشت سال حماسه خلق کردند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش بسیج در جنگ نرم نیز اظهار داشت: بسیج در جنگ نرم به موقع و با لباس فرهنگی وارد شد و در مقابل هجمه‌های دشمنان قرار گرفت.

فتوحی تصریح کرد: دشمنان هنگامی که در جنگ شکست سخت شکست خوردند و نتوانستند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامی را تصاحب کنند، یک زلزله سیاسی علیه ما به راه انداختند و اصل اسلام و انقلاب هدف آنها بود.

وی بیان کرد: توهین به علما و بزرگان دین حتی رسول مکرم اسلام، زیر سئوال بردن معصومیت ائمه اطهار (ع)، زیر سئوال بردن اصل ولایت فقیه و همه ارزش‌های دینی و سیاسی ما از جمله اقداماتی بود که در این زلزله سیاسی رخ داد اما بسیج آثار و تبعات این زلزله را خنثی کرد.

فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تصریح کرد: امروز بسیجیان، دفاع از ارزش‌های انقلاب را در عرصه‌های علمی حفظ کرده‌اند و توانسته‌اند در همه عرصه ظهور و بروز خوبی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ماموریت بسیج امروز کسب عظمت‌های بزرگ جهانی و صدور تفکر و فرهنگ بسیج به همه نقاط جهان است.

فتوحی در بخش دیگری از این نشست با اشاره به فرا رسیدن هفته بسیج عنوان کرد: مهم‌ترین رویداد این هفته، دیدار 150هزار نفر از فرماندهان پایگاه‌های بسیج با مقام معظم رهبری است.

وی دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری رزمایش پدافند غیرعامل، اجتماع حماسی گردان‌های امام علی (ع)، امام حسین (ع)، الزهرا (س)، عاشورا،‌ بیت‌المقدس و اقشار مختلف بسیج، نشست مشترک سرگروه‌های حلقه‌های صالحین با والدین اعضای حلقه‌ها، برگزاری مانور فرهنگی مقابله با جنگ نرم در حوزه زن و خانواده و .... از جمله برنامه‌های هفته بسیج است که امسال با شعار «بسیج، پیشتاز حماسه و خدمت» برگزار می‌شود.

هم‌اکنون در استان یزد 313 هزار بسیجی سازمان یافته دارای پرونده بسیج هستند.

از 30 آبان تا ششم آذرماه به عنوان هفته بسیج نامگذاری شده است.

انتهای پیام/2464/صا40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول