اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی نونهالان ایران:

غنای فوتبال بوشهر در بازیکنان نونهال مشهود بود

سرمربی تیم ملی نونهالان ایران گفت: در دیدارهایی که این چند روز با تیم‌های بوشهری داشتیم به وضوح پتانسیل و غنای فوتبال بوشهر در بازیکنان مشهود بوده است.

غنای فوتبال بوشهر در بازیکنان نونهال مشهود بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، حیدر شریفی امشب در حاشیه دیدارهای دوستانه تیم ملی نونهالان ایران در بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در دیدارهای دوستانه‌ای که در این چند روز در بوشهر داشته‌ایم تکنیک و استعداد فوتبالیست‌های بوشهر به وضوح مشهود بوده است.

سرمربی تیم ملی نونهالان بعد از برگزاری این دو دیدار اظهار داشت: با توجه به اینکه اردوی تیم ملی به منظور سنجش و ارزیابی بازیکنان برگزار شده است و نتیجه بازی‌های تدارکاتی اهمیتی ندارد، هدف اصلی دیدارهای تدارکاتی شناخت توانایی بازیکنان و آمادگی آنها برای مسابقات آسیایی است که اردیبهشت‌ماه برگزار خواهد شد.

شریفی همچنین در مورد انتخاب بوشهر به عنوان محل برگزاری اردوی تیم ملی نونهالان نیز ابراز داشت: قدمت و سابقه درخشانی که فوتبال بوشهر داشت موجب شد که اردوی خود را در بوشهر برگزار کنیم و در دیدارهایی که این چند روز با تیم‌های بوشهری داشتیم به وضوح پتانسیل و غنای فوتبال بوشهر در آنها مشهود بوده است.

سرمربی تیم ملی فوتبال نونهالان همچنین عنوان کرد: با همکاری مسئولان تربیت بدنی و هیئت فوتبال بوشهر در این چند روز اردوی بسیار خوبی را در بوشهر داشتیم و توانستیم برنامه‌هایی که برای تیم ملی داشتیم را به خوبی اجرا کنیم.

شریفی اضافه کرد: در تیم ملی نونهالان پنج بازیکن از استان بوشهر نیز حضور دارند که تعدادی از آنها در دیدار امشب برای تیم ملی نونهالان به میدان رفتند.

انتهای پیام/66006/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول