اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با غبارروبی مزار شهدا پس از نماز مغرب و عشاء

یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در البرز گرامی داشته شد

طی مراسمی که بعد از ظهر امروز انجام شد مردم و مسئولان استان البرز با حضور در گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس یاد و خاطره پیروان راه ولایت را گرامی داشتند.

یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس در البرز گرامی داشته شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مردم و مسئولان همیشه ولایی استان البرز عصر امروز با حضور در گلزار شهدای کرج با گل و گلاب مزار این عزیزان را غبارروبی کرده و یاد و خاطره آنان را گرامی داشتند.

بر اساس این گزارش، در مراسم فوق خانواده معظم شهدا و ایثارگران، فرزندان شاهد، دانشجویان و طلاب، مردم اقشار مختلف در کنار مسئولان حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم فرمانده سپاه شهرستان کرج در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ بسیج و تفکر بسیجی در بین نسل امروز یکی از مهمترین وظایف افرادی است که روزهای صدر انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را درک کردند.

احمدرضا باهک تأکید کرد: لزوم توجه به ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل امروز می‌تواند ما را در تحقق اهداف مورد نظر اسلام و انقلاب و حرکت در مسیر ولایت یاری دهد.

وی با اعلام اینکه رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس بی‌منت و بدون هیچ چشم‌داشتی در نبرد حق علیه باطل حاضر شدند و جان خود را در راه دین و اسلام و این کشور فدا کردند، افزود: امروز نوبت جوانان و نوجوانان است تا ضمن حفظ آرمان شهدا، راه ایثارگران را ادامه دهند.

لازم به توضیح است، این مراسم در دیگر شهرستان‌های استان البرز از جمله ساوجبلاغ، نظرآباد و ... نیز با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جانبازان و همرزمان شهدا، آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس و قشرهای مختلف مردمی و مسئولان برگزار شد.

انتهای پیام/2302/ش‌20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول